Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg er svimmel

iver89

Anbefalte innlegg

jaah, er noen glupinger dere skjønner jeg. tror vi ender tråden her, så den ikke utvikler seg til en haug av teite kommentarer. takk til alle som har hjulpet meg, setter pris på det. takk

teite kommentarer?. Det kunne vel hende du var gravid du sa heller ikke noe om at du var Gutt eller Jente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ivar er et guttenavn. Iver kan helle begge veier, hvis noen i det hele tatt fant på å kalle sitt barn Iver.

Iver er jo ellers et vanlig ord, og siden det er et nick det er snakk om kan det bety hva som helst!

ehm..seriøst

er du bare stokk dum, eller prøver du faktisk å mobbe meg pga navnet mitt. trodde nemlig vi alle kom forbi det stadiet da vi begynte i 6. klasse jeg...

Endret av iver89
Lenke til kommentar

Killer DT: Iver er og blir et guttenavn i like stor grad som Ivar. Det er 1203 menn som har Iver som fornavn i Norge, og ingen kvinner (kilde ssb).

Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å bruke et jentenavn som nick, og det tror jeg gjelder de fleste menn som ikke er transseksuelle. Du må akseptere at du gjorde for dårlig research her og dreit deg ut. Nå må du spise hatten din.

Velbekomme.

Lenke til kommentar
Killer DT: Iver er og blir et guttenavn i like stor grad som Ivar. Det er 1203 menn som har Iver som fornavn i Norge, og ingen kvinner (kilde ssb).

Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å bruke et jentenavn som nick, og det tror jeg gjelder de fleste menn som ikke er transseksuelle. Du må akseptere at du gjorde for dårlig research her og dreit deg ut. Nå må du spise hatten din.

Velbekomme.

Om det var guttenavn eller jentenavn var jo ikke hovedpoenget mitt!!! Les posten min om igjen til du ser det som står svart på hvitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...