Gjest Slettet+1234 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har fått litt problemer med fildelingstjenesten DC++ Jeg får ingen resultat når jeg søker, uansett hva jeg søker etter. Har hatt samme problemet før, men det ordnet seg etter jeg formaterte. Jeg har ikke gjort noen endringer i programmet selv. Er det noen som har peiling på hva som er problemet? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Active? Hvis ikke: File->Preferences->Active, fyll inn ip. *done* Søk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Active?Hvis ikke: File->Preferences->Active, fyll inn ip. *done* Søk! Jeg står som active, men får ikke søkeresultat uansett. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg står Active, uten noe IP adresse, og det ser ut til å fungere fint. Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kryss av for active, legg inn korrekt ekstern ip-adresse. Evt. må du åpne porten du bruker for programmet i routeren din (hvis du har en slik da). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bruk passiv Passive er det som ser ut til å virke.. Prøvde først active, men det uten resultat. Når jeg prøvde passive fekk jeg resultater som barre juling! takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå