Anterialis Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Noen som vet om noen? Jeg skjønner ingen ting av det programmet :s har laga en film i adobe premiere pro, og skal legge på noen effekter i after effects, bla legge på text oppå filmen som beskriver, eller feks subtitle. Hvordan begynner jeg med dette i after effects? Jeg prøvde å åpne filmen i after effects (.avi) men skjønner ikke hva jeg skal gjøre så. Importerte filmen... Noen som vet hva eller hvordan jeg skal komme meg videre?? (gjerne en tutorial) På forhånd takk Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hvis du ikke skal ha så avansert text animasjon til filmen din så kan du sette på det i Premier. Jeg trur hurtig knappen er F9? Endret 15. november 2004 av DjNeo Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ja jeg vet det, men vil gjerne lære meg after effects Jeg vet ikke hvordan jeg begynner en gang i after effects :s Kan jeg legge inn rene filmer (.mpg, .avi) eller må jeg lagre dem i et spesielt format i premiere slik at prosjektet blir kompatibelt med after effects? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 www.wrigleyvideo.com har mange gode tutorials, men jeg husker ikke om de har noen for AE. Uansett, det er veldig mange dyktige folk på forumet der, så de kan nok hjelpe deg videre. Tommy Lenke til kommentar
artiPer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Masse gode tutorials her: Creative Cow Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Wrigleyvideo har ingen tutorials om AE, men har eit eige forum dedikert til AE. Ei side der det derimot er berre (video)tutorials for AE er http://www.xtreme-is-back.com. Xtreme er moderator på AE forumet til wrigleyvideo, so om du har nokon fleire spørsmål kan du spørre der. Det er, som sagt, mange dyktige folk som er mykje på det forumet, so det vil mest sannsynleg ikkje vanskeleg å få hjelp. Ei anna side der det er enormt med linkar og tutorials til Premiere/Photoshop/AE, er http://www.stevengotz.com/premiere. Men ei god byrjing er tutorialane til Xtreme. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå