Prelude Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 men denne her er ikke lansert av ID, det er noen som har videofilmet DoomIII mens noen spilte det.. :smile: fant en fungerende link her på ftp://ftp.swissquake.ch/pub/doom3/doomIII_gameplay.avi serveren er treig, men den fungerer 'enda'. har sett på en del site's der den har vorte hostet i dag og dem har alle tatt den ned igjen etter ID's 'ønske' :wink: PS filmen er stor, 47MB totalt Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 den har blitt posta her 2-3 ganger før? les igjennom forumet neste gang heller :wink: Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 03:11, Prelude skrev:PS filmen er stor, 47MB totalt ehh... filmen er på 92 MB... men d e no heft... har bredbånd Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 humm, dem har fjernet den video'n jeg fikk ned, den som ligger igjen på serveren på 93 mb er ikke den samme. jeg fikk en avi film på 47 mb av noen som har filmet doom3 mens noen spilte spillet.. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 hehe ikke rart de fjernet den vidoen som viser in-game. Dette er et ulovelig opptak fra e3. Var ikke meningen at outsidere skulle se den. Er vel uansett litt forsent å ta den bort fra servere nå som den er totalt spredd rundt på nette. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Det er definitivt det RÅESTE jeg har sett i noe spill uansett sjanger! Leter fremdeles etter tungen min... my god.. naisu! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 (endret) njp Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 23:56, HoVeSkOt skrev:Søkt som en tulling i DC og Google, men finner ikke en dritt!!!!Noen som vet hvor jeg kan finne denne videoen? Den ser ut til å ligge i samme url som i første post. Gikk først inn direkte, men det gikk ikke bra. Gikk så inn på ftp://ftp.swissquake.ch/ så til pub og til slutt inn i katalogen doom3. Filen er på over 90 MB så det blir en liten stund og vente.... Gleder meg Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 in-game filen er på 48 417 792 byte. : ) se etter denne . går under mange navn. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 hei dreadlord, har du noen anelse om hva som kan vere galt med maskinen min? Jeg har den video'en, eksakt samme størrelse og greier, men jeg greier ikke å spille filmen på mine maskiner. har DivX;-) 3.22 (modda fra 3.11), divx5 pro installert i den rekkefølgen (5 er svart nei på og vise 3.11 filmer).. det som skjer er at jeg får kun lyd mens bildet viser første frame. det som er rart er at en kamerat av meg kan spille av filmen uten problem. har prøvt alt jeg kan tenke på med tanke på forskjellige video rippere og editerings program, men dem og nekter å vise eller produsere noe som kan verte visbart.. :wink: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 22:34, Prelude skrev:hei dreadlord, har du noen anelse om hva som kan vere galt med maskinen min?Jeg har den video'en, eksakt samme størrelse og greier, men jeg greier ikke å spille filmen på mine maskiner. har DivX;-) 3.22 (modda fra 3.11), divx5 pro installert i den rekkefølgen (5 er svart nei på og vise 3.11 filmer).. det som skjer er at jeg får kun lyd mens bildet viser første frame.det som er rart er at en kamerat av meg kan spille av filmen uten problem.har prøvt alt jeg kan tenke på med tanke på forskjellige video rippere og editerings program, men dem og nekter å vise eller produsere noe som kan verte visbart.. :wink: Vel hadde samme problem faktisk, men så laste jeg ned divx pro 5.02 (free utgaven). Den funker med både doom3 videoen og eldre divx som 3.11 filmer (Testa med en Bond 007 film i sted). Håper det kan løse problemet ditt lykke til : ) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 takker! videon fungerer nå utmerket her nå, har fortsatt ikke stoppet og sikle etter det jeg har sett på den video'n... men jeg frykter stygt på at jeg må invistere i masse nytt HW før jeg får like bra flyt i detaljer og grafikken :wink: Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Urgh, denne videoen er jo den samme som som man finner på ITavisen (man bare bytter ut i linken der det står "lores" med "hires") Denne filen har noen få ingame scener. Men mest av alt er det om ID og utviklingen av Doom til Doom III. Det er bedre å hente ned filen som mov fra ITavisen (raskere linje) Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 sukk.. må få tak i ingame videoen Lenke til kommentar
cairn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 har den liggende på hjemmesida mi, http://hinux.hin.no/~mats/eve/ .. det er e3 ingame videoen som ble handcam'et, iallefall en av dem.. samt en drøss av EVE filmer.. yum.. (de med resampled har renere lyd).. b0rk b0rk Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 hvilken codec bruker du ? bare første framen funker men lyden fortsetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå