pkalle Skrevet 4. september 2001 Del Skrevet 4. september 2001 Jeg har akuratt bestillt 2x256 PC2100 fra Crucial prisen er på 91,98 USD = 808,- Nkr. Vi får se hva slutt prisen blir et gebyr på 60Nkr(til banken) blir det i hvertfall. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 4. september 2001 Del Skrevet 4. september 2001 Bestilte du via Duckman's Wildpage da? Vi må jo hjelpe en rå overklokker å holde hjemmesiden sin operativ, det var jo han som brakte oss bl.a. Mahogany Magic og BladeRunner's vanvittige Stealth Cooling med GeForce3-kjølinga som ble solgt til nVIDIA-sjefen! Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 4. september 2001 Forfatter Del Skrevet 4. september 2001 Quote: On 2001-09-04 20:21, CannoliBoy skrev:Bestilte du via Duckman's Wildpage da? Vi må jo hjelpe en rå overklokker å holde hjemmesiden sin operativ, det var jo han som brakte oss bl.a. Mahogany Magic og BladeRunner's vanvittige Stealth Cooling med GeForce3-kjølinga som ble solgt til nVIDIA-sjefen! Jeg tror jeg bestilte gjennom den linken jeg gikk hvertfall gjennom den siden. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 6. september 2001 Del Skrevet 6. september 2001 Yppers, da ble han sikkert så glad :wink: Sender avgårde bestilling dit snart jeg også, bare det !%¤#¤#!"&% 760MPX-hovedkortet lanseres! Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 14. september 2001 Del Skrevet 14. september 2001 Takker og bukker, folkens! Setter svært stor pris på den støtte jeg kan få...spesielt med tanke på den regningen jeg nettopp fikk fra den forrige Host'en min....$72 i tillegg til de $10 jeg betaler hver måned...aaarrrgghhh.. Duckman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå