b-duvaland Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Gjett hvem som reiser for å kjøpe i morgen ! Kunne jo kjøpt 2, ha en i reserve, siden det er så billig. Tilbudet gjelder til 8.Juni !!! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Ja, det var jo ganske billig :smile: Uflaks for meg at jeg ikke liker konsoller noe særlig. Kanskje fordi jeg aldri har prøvd det skikkelig (utenom å få bank i Tekken hos en kamerat da..) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg oppfordrer alle til å kjøpe så mange som mulig, men uten å kjøpe spill. Lenke til kommentar
BluE_MoON Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 ja jeg lurer på å kjøpe en bare for å knuse den .. hehe det hadde vært stilig.. Microsoft subsidierer at jeg skal få ut mitt sinne ved å knuse en xbox med en slegge. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 er ikke dette den nye veiledende prisen på xbox da? mener å huske den skulle falle som **** i pris. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 er det så rart den faller i pris da? *leeeer* Gates har virkelig tabba seg ut med shitbox Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 16:48, AciD18 skrev:er det så rart den faller i pris da? *leeeer*Gates har virkelig tabba seg ut med shitbox Er den virkelig så crappy som dere vil ha den til å være ?. *undrende* (fra en som ikke har sett en i aksjon enda) Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 16:57, Dreadlord skrev:Er den virkelig så crappy som dere vil ha den til å være ?. *undrende* (fra en som ikke har sett en i aksjon enda) Nei den er ikke det, den er sinsykt feit. Den har masse sinsykt bra spill og den har mer enn nok maskinkraft. :smile: De som disser den har ikke sett den i aksjon enda bare, eller så er de Nintendo fanboys... Både Xbox og GameCube er sinsykt kule konsoller, det er bare det at folk har det i seg å slenge mest mulig dritt om den av de, de ikke har sjøl. :sad: Jeg for min del har spilt masse på begge og de rocker verden begge to. Har GameCube nå, snadder, og kjøper en Xbox i løpet av uka, snadder. :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Er den virkelig så crappy som dere vil ha den til å være ?. *undrende* (fra en som ikke har sett en i aksjon enda) Nix, den er best, og kjøper man konsoll idag, så er man passe blåst oppe i toppen om man ikke kjøper XBox, men så er ikke gjennomsnitt nordmannen spesielt smart heller da. Acid18 er jo et godt eksempel! Lenke til kommentar
cky Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Ja, jeg lurer på hva det er som får enkelte til å spre slik tullprat om XBox, er det janteloven mon tro? Rimelig teit å flame ting bare fordi man selv ikke har penger til å kjøpe produktet. Menmen, det er best å bare overse sånne. Prøv aldri og diskuter med en idiot, du vil bare bli dratt ned til nivået hans, hvor han vil slå deg med sin egen erfaring. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Xbox er en sinnsykt bra konsoll, de er bare gamecube fanboys som ikke liker den. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 cky, ja. Typisk SV/RV mennesker det, "hvis ikke jeg får ha den, så skal ingen andre få ha den heller!" Det er dessverre altfor mange av denne typen i dagens Norge. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 17:52, b-duvaland skrev: Quote: Er den virkelig så crappy som dere vil ha den til å være ?. *undrende* (fra en som ikke har sett en i aksjon enda) Nix, den er best, og kjøper man konsoll idag, så er man passe blåst oppe i toppen om man ikke kjøper XBox, men så er ikke gjennomsnitt nordmannen spesielt smart heller da. Acid18 er jo et godt eksempel! du er bra blåst i toppen som kan klare og skrive noe sånt. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 18:04, cky skrev:Ja, jeg lurer på hva det er som får enkelte til å spre slik tullprat om XBox, er det janteloven mon tro? Rimelig teit å flame ting bare fordi man selv ikke har penger til å kjøpe produktet. Menmen, det er best å bare overse sånne. Prøv aldri og diskuter med en idiot, du vil bare bli dratt ned til nivået hans, hvor han vil slå deg med sin egen erfaring. er man ute etter grafikk og maskinkraft så er xbox det eneste rette valget. hvorfor liker ikke du starcraft? de som ikke liker starcraft har ikke råd til og kjøpe det! du har rett, jeg blir dratt ned på nivået ditt. jeg ville kjøpt ps2 hadde den kosta 4500 og xbox 2000 kroner, eller ikke noenting i det hele tatt. dette fordi jeg TILFELDIGVIS liker ps2 spillene mye bedre enn xboxspillene. for meg suger boxen like mye som ps2 for dere, er ikke noe og diskutere, det er smak og behag... like før jeg starter en topic om speilegg eller kokt egg . Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 18:44, El_PoLLa skrev: Quote: Den 2002-05-27 18:04, cky skrev: Ja, jeg lurer på hva det er som får enkelte til å spre slik tullprat om XBox, er det janteloven mon tro? Rimelig teit å flame ting bare fordi man selv ikke har penger til å kjøpe produktet. Menmen, det er best å bare overse sånne. Prøv aldri og diskuter med en idiot, du vil bare bli dratt ned til nivået hans, hvor han vil slå deg med sin egen erfaring. er man ute etter grafikk og maskinkraft så er xbox det eneste rette valget. hvorfor liker ikke du starcraft? de som ikke liker starcraft har ikke råd til og kjøpe det! du har rett, jeg blir dratt ned på nivået ditt. jeg ville kjøpt ps2 hadde den kosta 4500 og xbox 2000 kroner, eller ikke noenting i det hele tatt. dette fordi jeg TILFELDIGVIS liker ps2 spillene mye bedre enn xboxspillene. for meg suger boxen like mye som ps2 for dere, er ikke noe og diskutere, det er smak og behag... like før jeg starter en topic om speilegg eller kokt egg . Nok en ekstremist. Du ville kjøpt PS2 for 4500 framfor XBox til 2000. I dont care. Du lurer bare deg selv. Du har dessuten ikke prøvd mange Xbox spill skjønner jeg! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Gah. Man kjøper da uansett den konsollen man liker spillene til! Ekstremist? Dummeste jeg har hørt. Hva skal du med en konsoll til 2000 når du ikke liker spillene til den? Det er virkelig å kaste bort pengene. Først om man er i tvil om hvilke konsoll`s spill man vil like best burde (en så liten) prisforskjell tas med i regnestykket. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Nå har det seg sånn at de beste PS2 spillene også kommer til XBox, nemlig MGS2 og ganske sansynelig GTA3. PS2 har jo elendig grafikk, gta3 hakker på den, men det bryr vel ikke el_polla seg om, kanskje han ikke ser det. Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har hørt rykter om at det er prisen uten en håndkontroll, men det kan vel ikke stemme. Hvis det er sant, er den jo like dyr/billig som alle andre steder... Jeg fikk den fra ram&rom på markedsdagen for 2490 kr met et spill inkludert. Ram og rom solgte 90 x-boxer den dagen. Det tilsvarer altså en x-box omtrent hvert femte minutt... DET er mye... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Neida, det følger med håndkontroll! Og det koster ikke mer enn ca 330,- for en ekstra Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 duvaland.....må bare si det slik....med en konsoll som taper utrolig mye penger pr konsoll som selges.. (husker ikke så mye) og med en dramatisk prissenkning gang på gang....så virker det hele desperat...jeg vet at I New Zealand f.eks kan du bare gi opp å lete etter en Xbox....de vil ikke ha den fordi den ikke selger.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå