B4stian Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 har sett at mange har kommentar-dingser i blog'en sin, og lurer veldig på hvordan dette skal kodes... noen som vet det?? evt. link til en slags guide.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Mener du bare enkel (HTML og CSS) koding av skjemaet, eller hele legg til kommentar-funksjonen? Hvis førstnevnte kan jeg anbefale denne siden: http://www.quirksmode.org/index.html?/css/forms.html Hvis sistnevnte: Dette er antagelig bare en av mange funksjoner som følger med nyhetssystemet/CMS'en vedkommende bruker. Da tenker jeg spesielt på Cutenews o.l. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 For det første, må du nok legge inn et news system. Jeg anbefaler på det STERKESTE AJfork ( SOm er en modifisering av cutenews) dette er supert, fordi det bruker ikke tables og det er så mye bedre og mer oversiktlig. Etter du har installerert dette, går du på options > edit templates. Og voila, du kan bruke kommentarskjema og poste news Lenke til kommentar
li-si Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er ikke sikker på om jeg lurer på akkurat det samme, men jeg har et sted hvor jeg legger ut tekster jeg selv har skrevet, og planlegger også å legge ut en del bilder og ting og tang som det er meningen at folk kan se på og si hva de mener om. Så det jeg trenger er en enkel liten "boks" hvor folk kan skrive inn kommentarer og trykke på en knapp så kommentaren kommer inn på siden og blir liggende der så andre kan lese det. Som de foreksempel bruker etter en del artikler på startsiden.no (uten at jeg fant noe eksempel akkurat nå..). jeg kan ikke noe annet enn enkelt HTML, er dette da mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå