jke Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kan man legge inn sanger på x-box med en cd med mp3 filer på? Er det en mulighet å spille brente spill på den uten chip? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ja tror det skal gå ann å lege innpå sanger, men om det går via cd er jeg usiker på. Har du data(som jeg regner med du har siden du fikk posta denne tråden) kan du jo legge sangene innpå datan først, så kan du overføre sangene far datan over til xboxen via ftp eller lignende. Men jeg er som sagt usikker. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 For en original Xbox; Nei Nei Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du kan godt putte en cd stappfull med mp3'er inn i xbox'en og laste de over på harddisken.. ikke noe prob. Broren min har hele harddisken full av musikk.. Lenke til kommentar
mashiharu Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei, på en umodifisert Xbox kan du kun legge inn musikk fra vanlige musikk-CDer (ikke MP3). Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nei, den går som sagt ikkje, som mange har nevnt overnfor. Relativt lite du kan gjøre med en umodifisert Xbox. For min del, har jeg stappet masse sanger på xbox'en min, som du nevnte på spørsmål 1. Det går fint (visst den er modifisert). Thorso: For folk som ikke har så stor peiling som han fyren, tror jeg den metoden ville bli litt for komplisert, for fyren. Han kan ikke ha så mye peiling på Xbox'ens muligheter, visst han spør om slikt. Da ville jeg anbefale, mp3 på cd'e metoden! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Oi, så ikke den ikke var modda, sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå