x-team Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kjøpte en Nokia 6600 i vår men den ble knust i trafikk ulykke forje helg og jeg tenkte jeg skulle kjøpe en T630 i mellom tia. Hva må jeg betale for den da ca? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 har du bindings tid? da kan du ikke binde deg! men hvis du ikke har bindingstid koster den 1kr hos spaceworld Lenke til kommentar
x-team Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Har bindings tid ja.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Da må du kjøpe en uten binding, altså fullpris, expert har den jo til 1199 mener jeg og huske.. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har bindings tid ja.. bare ett lite tips: behøver ikke å si at du har djuice da vettu, fordi de fleste går utifra at du ikke har bindingstid Lenke til kommentar
x-team Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Har bindings tid ja.. bare ett lite tips: behøver ikke å si at du har djuice da vettu, fordi de fleste går utifra at du ikke har bindingstid Så jeg får den for 1kr? men finner de ikke ut at jeg har bindingstid da? Endret 16. november 2004 av x-team Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå