Tja Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei, Håper noen der ute kan liste opp de produkter jeg trenger for å dele min ADSL-tilgang på 2 pc'er. I tillegg ønske rjeg først og fremst å dele en ekstern HD, men gjerne også en printer. Finnes det en felles boks som takler alt dette (Et krav er at det er USB2 tilkobling for HD'en) ? Takker for alle svar !! Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hei, jeg fant ikke en "alt-i-et" løsning, men du kunne brukt følgende komponenter: (Jeg har forresten forutsatt at du vil kable det hele, fremfor å bruke trådløse forbindelser, eller kan du velge en trådløs router med innebygget switch og en trådløs printserver - ellers samme løsning). EtherFast® Cable/DSL Router with 4-Port Switch + Network Storage Link for USB 2.0 Disk Drives + EtherFast® 10/100 PrintServer Fant en "alt-i-et" løsning likevel ... se her: Asus Wireless Router 54 Mbps 802.11g ,4P switch,WDS,WPA,USB port,print server Endret 14. november 2004 av bitcowboy Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kjøp WLAN fra Fujitsu Siemens 4 porter + 1 USB Lenke til kommentar
Tja Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Hei, jeg fant ikke en "alt-i-et" løsning, men du kunne brukt følgende komponenter: (Jeg har forresten forutsatt at du vil kable det hele, fremfor å bruke trådløse forbindelser, eller kan du velge en trådløs router med innebygget switch og en trådløs printserver - ellers samme løsning). EtherFast® Cable/DSL Router with 4-Port Switch + Network Storage Link for USB 2.0 Disk Drives + EtherFast® 10/100 PrintServer Fant en "alt-i-et" løsning likevel ... se her: Asus Wireless Router 54 Mbps 802.11g ,4P switch,WDS,WPA,USB port,print server Strålende ! Ettersom jeg har en USB2-HD, gikk jeg for de løse komponentene. Takk for hjelpen !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå