eblth Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hallo! Panlegger å kjøpe en LG T5100 i nærmeste framtid, men jeg har lest at tidligere LG-telefoner ikke var en fornøyelse å skrive på (godt mulig at dette ikke stemmer, har aldri prøvd en selv). Noen som har en nyere LG (f.eks. G7100) som kan si litt om hvordan det er å skrive på den? Hvordan er T9'en i forhold til f.eks. Nokias (som jeg er vant med )? www.lge.com/t5100 Takk på forhånd! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 har fått litt kryssendeinfo om den der. amobil påstår den ikke har blits men på bildene ser det ut som det er ett lys eller noe montert ved siden av linsa. også skulle den hatt bluetooth og minnekort Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hvis du ser nøye på det bildet så ser du at knappene er satt opp som på nokia. så vil nok ikke være store forskjellen Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Lurer på det samme selv. Har lyst på LG F2100. Amobil mente at LG7100 var dårlig å skrive på pga treg respons og forsinkelser. Den har heller ikke automatisk stor bokstav etter punktum. Min S55 henger voldsomt ved bruk av T9, og det tar 3 sekunder å skifte ord med ordlista. Dette er ekstremt irriterende og jeg vil ikke kjøpe ny telefon med samme problem. Endret 15. november 2004 av Shhhh Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ja, tenkte også mer på treghet osv. Den ser jo veldig god ut å bruke. Skal dra til byen å få prøvd den en dag.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva er oppløsningen på skjermen? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) 176x220 piksler, 2 tommer, 262 000 farger... Ytterskjermen er 96x96 piksler, 65 000 farger Endret 15. november 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
eblth Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Åh, jeg var i byen å så på den dag. Knallfin telefon!! Men er litt usikker på om den veier 120 gram eller 110 gram. Den føles hvertfall veldig lett i handa. Men fikk dessverre ikke prøvd hvordan det var å skrive sms på den. Men mannen i butikken sa at det var veldig bra å skrive på den, ingen forsinkelser som LG har hatt problemer med tidligere. Men hvor mye man kan stole på en selger som lever av å selge dyre mobiler til ungdommer er jo usikkert.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er det eller er det ikke blits på saken? pokker, hadde den bare hatt blåtann... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Synes den mangler en del viktige funksjoner for min del... Minne er jo ikke allverdens! Men hadde det vært minnekort så hadde definitivt detta blitt min nye mob Endret 16. november 2004 av Alderon Lenke til kommentar
JZA Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Mener å huske at den hadde ganske store problemer med å legge inn nye ord i ordlista, eller at den ikke hadde særlig minne på det feltet i alle fall Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 http://www.physorg.com/news1992.html Lenke til kommentar
eblth Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Den var veldig god å skrive sms på, var å prøvde den i dag. Glemte dessverre å prøve å lagre nye ord, men er ganske sikker på at dette går Ellers var det en utrolig fin telefon!! Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvor i Oslo får man prøvd den? (påslått) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Er vel bare å gå inn på en butikk å spørre... Jeg var på Telebutikken her i Kristiansand, men de har bare masse modeller i en monter, så kan du prøve mesteparten tror jeg (selvfølgelig de de har batteri på osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå