chaos_elf Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg skal se etter et nytt kabinett....men nå er det slik at jeg bare har hatt et kabinett og har ikke stort med erfaring om det....noen som vet om råe kabinett til en rimelig penge 500-1000kr uten PSU. eller som har erfaring med dette kabinettet her Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg skal se etter et nytt kabinett....men nå er det slik at jeg bare har hatt et kabinett og har ikke stort med erfaring om det....noen som vet om råe kabinett til en rimelig penge 500-1000kr uten PSU.eller som har erfaring med dette kabinettet her har kikket på det kabinettet selv ser veldig bra ut spørr du meg men men veit ikke hva andre syns men det har fått bra på tester å sånt Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det er ikke så veldig bra hvis du vil ha orden på kabler. Har nesten make Men ellers er det supert!!!! Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 noen som har noen andre bra forslag til kabinett Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Min klare favoritt når det kommer til et kabinett under 1000 kroner må være et Lian-Li PC-61 kabinett. Veldig sterilt i forhold til det du foreslo, men det er slike kabinett jeg liker... Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 er nesten enig:D har sett på lian li... de ha noen fine kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå