Bluebeans Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er det ikke på tide med en egen kategori for NFS? Et søk på underground siste 30 dager ga en god del treff, og det er FØR NFSU 2 har kommer ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Mener fortsatt at det er for lite tråder. NFSU 2 har kom ut i USA 9. November, men vi man må jo også tenke over om spillet fortsetter å være populært på lang sikt, og eventuelle andre etterfølgere. Får se hva TST sier. Endret 14. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Et kjapt søk på emnetitler i spilldelen av forumet de siste 60 dagene gav meg følgende resultat: "NFS" - 35 tråder (4 stengt) "Need for Speed" - 22 tråder (5 stengt) Dette er dessverre ikke høy nok aktivitet for å få en egen kategori. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Synes det begynner å bli frustrerende mange tråder angående NFSU2 nå! Prøv å søke Underground også da! Tror (kanskje) at det skal komme noen flere... Er ikke så mye inne på NFSU2, men synes fortsatt at Need For Speed burde få sin egen kategori... Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gjorde et nytt kjapt søk nå i emnefelt i de siste 30 dagene (noe dere forsåvidt også kan gjøre selv): "Underground" - 24 tråder (2 av dem er for Tony Hawk's Underground) "NFSU" - 34 tråder Dette er ikke nok for et eget forum. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gjorde et nytt kjapt søk nå i emnefelt i de siste 30 dagene (noe dere forsåvidt også kan gjøre selv): "Underground" - 24 tråder (2 av dem er for Tony Hawk's Underground) "NFSU" - 34 tråder Dette er ikke nok for et eget forum. Hadde nok blitt fler med eget forum da Er også irriterende sånn det er nå med ganske like tråder i både: Diskuter spill og tilbehør - Generelt Diskuter spill og tilbehør - PC Spørsmål og svar - PC forumene Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er også irriterende sånn det er nå med ganske like tråder i både: Diskuter spill og tilbehør - Generelt Diskuter spill og tilbehør - PC Spørsmål og svar - PC forumene Irriterende og irriterende, tar du en rask sjekk, finner du 2 - 3 litt lange poster. Ikke noe mer en vanlig. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva er egentlig grensa for når et spill kan få sitt eget forum? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg kunne også tenkt meg et NFSU2-forum. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Akkurat det samme som skjedde med Sims 2.. Fullt av tråder om spillet og folk ville ha en egen kateogri. Men etterhvert sank populæritetn og det var ikke behov for en egen katerogi. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg kunne også tenkt meg et NFSU2-forum. Det kommer aldri til å skje. Men om de skulle lage et nytt forum så ville de laget et NFS forum, og ikke et NFS:U2 forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå