Gå til innhold

Noen som vil dele før- og etterbilder?

Anbefalte innlegg

Bare å trene, tar litt tid før resultatene kommer... Om du er for tynn er det bare å stappe innpå med proteiner... Spis hjortekjøtt og fisk samt kjøttboller

Trener styrke 4ganger i uka (mandag-Torsdag), fotball fredag og ju-jitsu søndager... Har gått opp fra 60-85kg i benk siden vi begyndte på skolen, nå har julen vert her/er her og da regner med jeg har fallt litt menne... Muskelmassen har økt betraktelig fra da jeg startet... Har nå fått med en kompiz, kaller han bare badeball =) Skal få rettet opp litt på han skal du se :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå fått med en kompiz, kaller han bare badeball =) Skal få rettet opp litt på han skal du se :yes:

Rette opp? Hva er galt med en koslig mage?

Presidenten for ølvommerne AS har talt.

PS: bencher 90 når formen er inne. :--PpPppP

PPS: Faen, du har rett. Ølvommen skal reduseres og jeg skal komme med et tresifret tall. :-PpP

Lenke til kommentar
Wow Kenny, man ser KLAR forskjell fra mai og nå. :dontgetit: Min framgang er noe saktere kan en si.. :blush: Hvor ofte trener du?

Med noen unntak har treningsprogrammet mitt vært slik:

Mandag:

Fotball

Tirsdag:

Oppvarming med løp

Styrke

Onsdag:

Oppvarming med løp

Styrke

Torsdag:

Oppvarming med løp

Styrke

Lørdag:

Svømming

Lenke til kommentar

Jeg veier 70kg...

Om du er villig til å betale for det kan du kjøpe kosttilskudd, husker ikke hvor mye som var oppi men det var ihvertfall en del, koster 400kr fås kjøpt på Sunnkost og heter "Phostaghen" Man må drikke en god del vann, men det hjelper på! Jeg brukte det i starten, men nå har det bare stått der, glemmer det hver gang...

Når det gjelder trening så er det bare å trene til musklene dine er godt slitne, ifølge gymboken min skal du egentlig ha 24-48timers restitusjon, men jeg trener 4ganger i uka og føler egentlig ikke at jeg trenger så lang restitusjon, max 24timer...

Lenke til kommentar
ifølge gymboken min skal du egentlig ha 24-48timers restitusjon, men jeg trener 4ganger i uka og føler egentlig ikke at jeg trenger så lang restitusjon, max 24timer...

Muskelen skal ha tid til restitusjon, men etter du har fått grunnlaget (jeg trente alle muskelgruppene litt forsiktig i ca 2mnd) men så kjører du jo en muskelgruppe en gang i uken.

F.eks tar du rygg en dag, bena en dag og front (bryst, skuldre osv) en dag..

Dette er off-topic så hvis vi skal diskutere dette mer nå, tar vi det i treningstråden.. ;)

Lenke til kommentar

Kenny000: Jeg fatter ikke hvorfor du slanket deg for så å bygge deg opp?

Det skulle hvert: Behold fettet, trene deg opp i hele vinter, så miste fett til sommeren.

Du bygger på deg mye raskere om du har litt fett på kroppen ;)

btw. Hvordan har kostholdet ditt hvert i slankeperioden?

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Det skulle hvert: Behold fettet, trene deg opp i hele vinter, så miste fett til sommeren.

han behøver ikke å ha slanket seg for så å bygge muskler.

det er jo muligheter for at det kostholdet han har hatt (byggemusklerkosthold-ting) har hjulpe til å ta av litt fett, ikke sant smarten :p

kan bare si at framgangen din, kenny, er super, og som du sier er det en del mere volum på skulder/nakke (om du vill) ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt som mål å slanke meg.. :hmm:

etter sommeren startet jeg med proteintilskudd da jeg merket at jeg ble ganske tynn.

frokost:

Proteintilskudd sammen med skiver

Lunsj:

Skiver eller grøt

Middag

Har spist mye kyllingfilelt i WOK eller med pasta (elle begge)

Kvelds

Skiver

Proteintilskudd etter trening.

EDIT:

Men som sagt så har målet i julen vært å legge på meg masse. Er ganske slitsomt det forresten. Like mett etter hvert måltid nå, ruller ut av kjøkkenstolen.. :p

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...