Putekos Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Noen her på forumet som har lyst til å dele sine før- og etterbilder? Gjerne bilder der man ser framgang med tanke på fordeling av fett/muskler, hvor musklene legger seg osv. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Oh, come on... INGEN som ser bedre ut enn de gjorde før? *sutre* Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg så mye bedre ut før, har ikke trent seriøst siden mai Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Oh, come on... INGEN som ser bedre ut enn de gjorde før? *sutre* Hehe, nei her går det bare en vei, og det er nedover. Eller skal vi si utover.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har ingen bilder for hånden, men har gått ned 13kg nå... Ser det veldig bra på magen og ansiktet... se om jeg orker/gidder/tørr vise frem bildene \\Sp33D Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 har ananas lyst å se på bilder av gutter i bar overkropp eller? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 har ananas lyst å se på bilder av gutter i bar overkropp eller? Det også. Men vil helst se framgang, muskelmasse osv. Kjipt ingen av dere har guts til å hjelpe meg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg vet at jeg har vokst en del siden jeg var 12 (er snart 15), men jeg har desverre ingen bilder av det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hvis du sender meg et kamera skal jeg ta bilder; har nettopp begynt på helsestudio edit: eventuelt komme og ta bilder av meg... Endret 17. november 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg legger eventuelt ut bilder i sommer. Da er mine resultater mer synlige. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Skulle gjerne gjort det om jeg hadde "før bilder".. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Bilde som viser forskjell fra 22.sept->14.nov, gått opp fra 82.5kg til 89.1kg : EDIT: kan vel legge til at jeg veide 95kg sist vinter. Har tenkt meg over 100kg denne vinteren om mulig. Endret 18. november 2004 av lperik Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg har noen fremgangsbilder av meg, men har ikke tatt på endel måneder nå.. er ikke bodybuilder, men trener litt på egenhånd og har merket litt framgang.. problemet er at min søster låner kameraet mitt nå, så jeg kan ikke ta bilder nå.. men jeg skal prøve å huske det! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Har desverre ingen før bilder fordi jeg mistet dem under et virus. Men jeg har et nå bilde Har trent i 1 år og 3 måneder. Når jeg begynte veide jeg 68kg, nå veier jeg 76kg. Endret 28. november 2004 av Gef Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Her er meg i mai eller noe.. litt dårlig bilde Endret 25. desember 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Her er meg tidligere i uken.. Er ikke noe stor, men føler meg i ganske god form. Er ekstremt liten/tynn i utgangspunktet da.. (pingle ) Lenke til kommentar
icer Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det som er irriterende er at de som er tynne lettest viser muskler de egentlig ikke har, mens de som trener oftest har mer kraft i musklene men de viser ikke så godt... Hvorfor ikke ta med det dere tar i benk i tillegg? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det som er irriterende er at de som er tynne lettest viser muskler de egentlig ikke har, mens de som trener oftest har mer kraft i musklene men de viser ikke så godt... Hvorfor ikke ta med det dere tar i benk i tillegg? Jeg er som sagt ekstremt svak i utgangspunktet og synes det er ganske flaut at jeg ikke klarer så mye i benk og sånn. Har trent styrke gjennomsnittlig 2-3 ganger i uken hele høsten, en kammerat skal hjelpe meg å sette opp treningsprogram for å bli sterkere utover vinteren. Men målet mitt er ikke å løfte mest mulig vekter, men å bli i god form.. kanskje litt større.. Klarer ikke noe mer enn 60kg i benk tror jeg.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Var ikke vondt ment ass, men bare sier at tynne folk som ikke trener viser lettere muskler enn de som trener... Men det betyr ikke at det er noe der =) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Var ikke vondt ment ass, men bare sier at tynne folk som ikke trener viser lettere muskler enn de som trener... Men det betyr ikke at det er noe der =) ok, skjønner, men jeg har fått endel fler muskler da. Se på skulderen på før-bildet og så på etter-bildet. Er litt økning i muskelmasse der.. i tillegg til styrketreningen min har jeg spilt fotball en gang i uken og svømt nesten en gang i uken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg