GenericName Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Det jeg egentlig lurte på er hvordan man får lagd bilene man skal ha i spilllet. Kode og sånn tar jeg selv, får en bok. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bilen i spillet jeg postet er hentet fra et tilfeldig flash-spill jeg fant på internett. Hvis du mener hvordan bilene lastes inn (og lagres), så er jo også det med i prosjektet. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bilene kan jo også lages i paint? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Må man laste bilene ned selv, eller kan man lage bilene selv. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Må man laste bilene ned selv, eller kan man lage bilene selv. Når man laster ned bilder kan man bryte opphavsrettighetene, slik at det beste er om du lager bildene selv. Men annet enn det er intet som står i veien for å benytte bilder fra internett; iallfall ikke teknisk sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå