Gå til innhold

........................

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har jeg laget et nesten ferdig bilspill. Masse stilige ting, som jeg ikke rekker å forklare før etterpå. Imens kan du ta å se litt på hvordan bilene lastes inn, og bruke den metoden videre ;)

Edit:

Det skal være et bilspill med svinger.

Det er svinger med ;)

Bilspill.zip

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

//Off-topic

Trådstarter: Du hadde ganske dårlige formuleringer og forklaringer. Du får mye bedre hjelp dersom du tar deg litt tid til å forklare litt mer utfyllende. Dessuten er det vel du som skal lage spillet, og ikke de andre? Ta deg sammen og prøv å gjøre noe selv.

Endret av opix
Lenke til kommentar

Han sa vel egentlig ikke at du var rar... Bare at det lønner seg å skrive ? etter et spørsmål. Blir litt lettere å lese for oss andre da.

Kult og enkelt spill Jonas, men det gikk litt fort

Endret av 86Fredrik
Lenke til kommentar

Nei, nå må du hvertfall gi deg.

Han sa ikke at du er rar, og formuleringene og forklaringene dine er faktisk litt dårlige. Se i første post f eks. Du spesifieserer veldig lite, og har du i det hele tatt prøvd? Kunne du ikke bare ha sagt "Kan noen lage et bilspill til meg." ?

I prosjektet er det masse fine koder som man trenger i et bilspill. BitBlt (med mask), rotering av bilder, biler, map, LeftTop greier til bilen.

Har foresten laget ferdig Lap-systemet. Nå har jeg jo nesten laget hele spillet ferdig for deg!

Bilspill.zip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...