Jonas Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hvis det fortsatt skulle være tvil om hvordan man finner API'ene: http://forum.overklokking.no/index.php?sho...dpost&p=2998084 Edit: Jeg tror alle med vb6 har dette, men ikke de med VBCEE Endret 17. november 2004 av Jonas Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) ..................... Endret 12. mars 2006 av prog master Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Venligst slutt å tull på dette forumet. Spiller funker utmerket. Har du problemer så prøv å forklar det! Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 RunTime Error 429 Kommer det opp. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) RunTime Error 429 Kommer det opp. Når du starta exe-filen eller prosjektet? På hvilken linje fikk du den? Edit: Har gjort noen endringer nå. Prøv denne versjonen. Bilspill.zip Endret 17. november 2004 av Jonas Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Når jeg trykker på Play-knappen så kommer det runtime error, også er det Sub Main feil. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Får du samme feilmelding når du starter exe-fila? Høyreklikk på "project1" i prosjekt menyen - Project1 properties - Startup object skal stå på "form1". Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Når jeg starter exe fila kommer runtime error. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Er det et "Automation error" kanskje? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Han Jonas viste meg hva jeg skulle gjøre, men hvordan kan jeg få lagd bilene. Burde jeg satse på en ny bok. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Avslutt spørresetninger med spørsmålstegn. Tegingene klarer du vel selv, men skal det være et bilspill du kjører rett fram med, eller skal du svinge og sånn? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Her har jeg laget et nesten ferdig bilspill. Masse stilige ting, som jeg ikke rekker å forklare før etterpå. Imens kan du ta å se litt på hvordan bilene lastes inn, og bruke den metoden videre Edit: Det skal være et bilspill med svinger. Det er svinger med Bilspill.zip Endret 19. november 2004 av Jonas Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Det skal være et bilspill med svinger. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tror du trenger en time limiter inni der Jonas Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) //Off-topic Trådstarter: Du hadde ganske dårlige formuleringer og forklaringer. Du får mye bedre hjelp dersom du tar deg litt tid til å forklare litt mer utfyllende. Dessuten er det vel du som skal lage spillet, og ikke de andre? Ta deg sammen og prøv å gjøre noe selv. Endret 22. november 2004 av opix Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) ................ Endret 13. mars 2006 av prog master Lenke til kommentar
Vain Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Han sa vel egentlig ikke at du var rar... Bare at det lønner seg å skrive ? etter et spørsmål. Blir litt lettere å lese for oss andre da. Kult og enkelt spill Jonas, men det gikk litt fort Endret 22. november 2004 av 86Fredrik Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) ................... Endret 12. mars 2006 av prog master Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nei, nå må du hvertfall gi deg. Han sa ikke at du er rar, og formuleringene og forklaringene dine er faktisk litt dårlige. Se i første post f eks. Du spesifieserer veldig lite, og har du i det hele tatt prøvd? Kunne du ikke bare ha sagt "Kan noen lage et bilspill til meg." ? I prosjektet er det masse fine koder som man trenger i et bilspill. BitBlt (med mask), rotering av bilder, biler, map, LeftTop greier til bilen. Har foresten laget ferdig Lap-systemet. Nå har jeg jo nesten laget hele spillet ferdig for deg! Bilspill.zip Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hehe, jeg synes vi hjelper ganske mye jeg... Det eneste vi sier er at hvis du formulerer setningene dine litt bedre, så er det litt enklere for andre å hjelpe, sant å si så skriver du veldig lite om problemet, vi vet ikke mer en det du forteller oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå