Gå til innhold

Jeg trenger et nytt kabinett.

Anbefalte innlegg

jeg trenger et nytt kabinett,jeg har sett på sunbeam transformer og digger det,men det er noen ting jeg lurer på:

-MÅ man bruke grønne katoder?Jeg skjønner at man må sette i det selv,men forran,under power button lyser det omtrent like mye som i resten av kabinettet,men det lyset kan jo bare komme fra vifta,men den er jo ikke så sterk?

-Hvor finner jeg de beste neon viftene(de som lyser best)?

-På microplex får man blå katoder til uten inverter,men det har jeg selv,men det står at man må ha en sånn spesiell basic kit.Må man det eller kan man bruke en inverter man har fra før av?

Her er sunbeam kabinettet jeg tenkte på:Microplex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye har du tenkt å bruke på kabinettet da? Må nesten vite en ca. pris slik at vi ikke leiter forgjeves etter noe med en pris du gjerne ikke har tenkt å nærme deg i det hele tatt ;)

Har dog ett tips til deg, sjekk ut dette :thumbup: Uten strømforsyning da, men kabinettet er dritrått. Blått neonlys :love: Ser kanskje ikke så kult ut på bilde, men når du får igang neonlyset inne i hele kabinettet samt får inn all "innmat", da blir det guddi, forresten følger det med 2 innstallerte 120 mm vifter, en bak og en fremme, samt en 90 mm på siden. :dribble:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...