Lanka Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hva gjør jeg når minnekortet jeg brukte ( SD ) plutselig sier at det ikke er lesbar. Jeg tok en hel haug med bilder med mitt HP-kamera, og den sier alltid hvor mange bilder jeg har igjen å ta, før kortet blir fullt. Jeg knipset til den viste at det var 0 bilder igjen å ta. Og dagen etter står følgende melding på skjermen på kameraet mitt. Kortet er ikke lesbar... Med et 0 der det skal stå hvor mange jeg har igjen å ta. Betyr dette at bildene ikke er slettet? eller hva menes med det? og hvordan kan jeg få bildene til å vises, og evt virke på datamaskinen.. Desperat skrik om hjelp! Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg opplevde nylig at et CF-kort ikke virket i det hele tatt, hverken i kamera eller kortleser. Men et par dager seinere så virket det. Slike ting kan skyldes kondensproblemer på grunn av temperaturforskjeller, så hvis kortet får ligge tørt i værelsetemperatur npen dager, så kanskje det virker igjen. Men hvis det ikke virker igjen, hverken på kamera eller kortleser, så er det nok lite håp. Hvis du ikke vil betale f.eks. Ibas for å prøve å redde bildene. Lenke til kommentar
amaril Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Vist du ikke får frem bildene kan du prøve med dette programet http://www.download.com/PC-Inspector-Smart...ml?tag=lst-0-15 lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå