Rognlin Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Skal ha nye høytallere. Hvet noen om noen greie høytalere fra 1000-2000 kr? Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Har sett noen på komplett som så greie ut. Eltax De het Eltax eller noe. EDIT: Link Endret 14. november 2004 av msh90 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 er det front eller bakhøytalere du skal ha?? må ha svar på det først... Lenke til kommentar
Rognlin Skrevet 15. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Det er front høytalere. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 har en kompis som skal selge fult surround anlegg for 1000... eltax. hvis ikke så ville jeg gått opp litt pris... har du 2500 så får du noen bra Koda høytalere... de heter EX686F... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Kjøp IKKE Koda! Dårligere høyttalere skal du lete veldig lenge etter.Eltax er heller ikke å anbefale hvis det er byggekvalitet og lydkvalitet du er ute etter Anbefaler deg å kjøpe brukt,da får du høyere kvalitet. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Har du i det hele tatt hørt Koda??? Vet du hvem modeller jeg mener?? Det er ikke noe dum idè å kjøpe brukt (mer for pengene) Eltax er ikke til å sammenligne me Koda en gang Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Har du i det hele tatt hørt Koda??? Vet du hvem modeller jeg mener?? Det er ikke noe dum idè å kjøpe brukt (mer for pengene) Eltax er ikke til å sammenligne me Koda en gang Jeg har lest og drevet med seriøs hi-fi i over 10 år.Jeg vet godt hva Koda er for noe.Det er skrap som jeg ikke ville hatt i garasjen en gang. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har drevet me Hi-Fi i 5-6 år, men ikke bare lest, åsså hørt en del... Da tviler jeg sterkt på at du har hørt de... Riktignok lavbudsjetts-høytalere, men topper jo stort sett de tester de er med i den klassen Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har drevet me Hi-Fi i 5-6 år, men ikke bare lest, åsså hørt en del... Da tviler jeg sterkt på at du har hørt de... Riktignok lavbudsjetts-høytalere, men topper jo stort sett de tester de er med i den klassen Jeg har ikke hørt disse 688, eller 686 eller hva de nå virkelig heter. Prøvde å finne noe info om dem, så hvis du har en link til en av alle disse testene, legg den gjerne ut her. Knut Lenke til kommentar
Rognlin Skrevet 16. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Takk for alle svar.. Har sett litt på forskjellige forslag,men har ikke bestemt meg enda. Tar gjerne imot flere forslag Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) PSB Alpha til ca 2.000kr. JBL Northridge E-20 til rett under 2.500kr. Disse har endel lavere følsomhet enn PSB'ene, så hvis du har en liten forsterker vil nok PSB funke best. Knut Endret 16. november 2004 av enemigo Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Du kan finne en god del veldig greie høyttalere i den prisklassen hvis du snuser litt rundt på diverse bruktmarked. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har ikke hørt disse 688, eller 686 eller hva de nå virkelig heter. Prøvde å finne noe info om dem, så hvis du har en link til en av alle disse testene, legg den gjerne ut her. Knut EX686F og EX688F er to forskjellige høytalere... Har desverre ikke noen link her, men skal finne den å legge ut her seinere... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) husker broren min kjøpte et brukt annlegg som han gidde 3500 for, pappa hadde kjøpt det samme nytt. han gidde 10 000 for det BTW: kjøp kvalitet som spiller om 5år. bruker det broderen kjøpte nå Endret 18. november 2004 av MagE Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Proson C88 Ville helt klart gått for disse høytalerne når det er i denne prisklassen, husk å velg antall 2 når du bestiller dem, prisen er pr stk nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå