Yonaz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Noen har satt passord i bioset mitt når jeg var på lan. Er det noen mulighet for at jeg kan få vekk det, går det og formatere? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du kan resette CMOS ja, eller du kan laste ned ett prog som resetter passord for deg. Det hjelper ikke å formatere. Lenke til kommentar
hqui Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Gå inn på hjemmesiden til produsenten for hovedkortet og last ned brukerhåndboka for hovedkortet ditt. Der står det hvordan du resetter/nullstiller bios passordet. Sjekk om du har en jumper rundt backup batteriet som du kan "kortslutte". Men ikke gjør dette før du er helt sikker. Lenke til kommentar
mamba Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen har satt passord i bioset mitt når jeg var på lan. Er det noen mulighet for at jeg kan få vekk det, går det og formatere? Her er en link om hvordan man reseter bios. Håper den kan være til hjelp. http://overklokking.no/guides/bios/index5.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå