Gå til innhold

LAN i Drammens-Hallen, behov for Crew


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurer på bare om dere har fått vite pris på hallen ? og om dere har mulighet til og leie den.

nb: start en organsisajon og få 68kr pr medlem som kommer på lanet og 5000kr i året i gunstøtte. og ca 2000kr fra fri fond

men det får dere ikke før året etter i mnd ca10 eks: lan i januar(værste) må du vente til regnskaps året er over 11mnd + 10mnd før du får pengen av staten

mail meg på [email protected] hvis du lurer på noe om det, har selv 4 organisajoner som får penger av staten

Lenke til kommentar
lurer på bare om dere har fått vite pris på hallen ? og om dere har mulighet til og leie den.

nb: start en organsisajon og få 68kr pr medlem som kommer på lanet og 5000kr i året i gunstøtte. og ca 2000kr fra fri fond

men det får dere ikke før året etter i mnd ca10 eks: lan i januar(værste) må du vente til regnskaps året er over 11mnd + 10mnd før du får pengen av staten

mail meg på [email protected] hvis du lurer på noe om det, har selv 4 organisajoner som får penger av staten

Får dere penger direkte fra staten eller via Hyperion?

Lenke til kommentar

Hei igjen alle sammen.

Har dessverre hatt veldig dårlig tid de siste ukene så har derfor ikke fått vært innom i det siste. Ser det har vert mange gode poster og forslag som vi selvfølgelig er glade for .

Den lille tiden jeg har hatt tilovers. Har jeg brukt til å ta noen telefoner hit og dit og tatt en liten kikk på mulighetene for ett lan i drammens hallen. Slik jeg ser det i dag så er det store muligheter for å arrangere et slikt lan i Drammen men det må være størlse på det hvis det i heletatt skal være muilg å arangere dette i hallen. Størlsen jeg snakker om da er rundt 1000 stykker. Med et lan for 500 stk. Vill det ikke være mulig å gjennomføre dette i denne hallen.

 

Jeg vet jeg lovet en web side for noen uker siden. pga problemer med webhostinga så har jeg mått utsatt dette. Håper siden kommer i løpet av 2 uker :-)

 

Mvh Bjørn Ole :thumbup:

Lenke til kommentar
Størlsen jeg snakker om da er rundt 1000 stykker. Med et lan for 500 stk. Vill det ikke være mulig å gjennomføre dette i denne hallen.

 

Og av akkurat samme grunn ville jeg kanskje vurdert en annen hall..

 

Men er jo opp til dere, dere kan jo være heldige, og dere kan også være uheldige, uansett går det ikke utover meg om dere skulle være uheldige.

Lenke til kommentar
en liten ting jeg har tenkt på techpoint; Hvis vi får det til, kommer du da??

Først og fremst må dere få opp en webside, og få opp litt informasjon om hva dere skal friste deltakerene med.

Jeg reiser ikke til drammen for å delta på ett helt vanlig dataparty.. Det må jo være noe mer som skal trekke folk, og er det bra nok, så skal man ikke se bortifra at jeg tar turen...

Lenke til kommentar

Når sånn cirka kommer dette lan'et til å være? er det fremdeles mulig å melde sin interesse som Crew? har erfaring fra tidligere små-lan.. pluss at jeg jobber med nettverksdrifting til daglig.. kan vel egentlig si at jeg har "generell kompetanse" med nettverksdrifting :p

 

hadde vært fett å fått til dette, så uansett om jeg ikke får vært crew, så ønsker jeg dere lykke til, og at dere kan regne med meg som gjest, med mindre det er i påsken.. da skal jeg på TG :p

 

Send meg en PM / Mail hvis du er interessert i å ha meg som crew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...