Gå til innhold

LAN i Drammens-Hallen, behov for Crew


Anbefalte innlegg

det som er tingen med strøm og dass papir er og få det med innunder leieprisen.

og plakater er ikke vidts med mer en a3 og noen a4. det biligste er og finne firma/privat persjon som har a3 skriver. og kjøpe blekk på biltema(veit det er dritt men funker hvis man skriver ut at på en gang.) jeg tenker på det refill sette koster ca 250kr. og da får der ca 1000ark med trykk. og ark på europris. hvis ikke en skole kan "låne" litt til dere :)

Ikke at blekk holder i det første regnværet heller da ;)

 

Strøm til så mange pers er ikke noe problem i det hele tatt om personen som kobler har rimelig peil / erfaring og at det faktisk er nok kapasitet i hallen til dette.

 

Noe det ikke var på DigiLAB som resulterte i at jeg stod noen timer å koblet om hele hovedtavla, som igjen er en drittjobb..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem jobber du for?

Om jeg opplyser deg om det, kommer du trekkende med uttalelser og hevder at de er offisielle uttalelser fra arbeidsgiveren min. Klok av skade holder jeg firmanavn utenfor forumdiskusjoner her. Lei av å måtte forklare folk at jeg faktisk bare er meg selv på HW.no, og ikke noe stort firma.

Lenke til kommentar
Noting is imposible

Dette ser ganske umulig ut..

 

Du, på 16 år, har arrangert lan, seriøst i "bransjen", siden du var 11 år? :ermm:

 

Er 14 selv, og har arrangert et "public" lan. ca 20-25 deltagere, og det var mer enn nok!

 

Lykke til! Dere trenger det sårt ...

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

hvis dere vil se noen bilder fra lan sjekk ut : http://bilder.polarparty.no/ , foresten jeg var innom digilab sist gang. han som hadde kobla 10kvadrat(skal være 16) på alle 63amper kursene :(

og tavla så ut som et helvete! er godt brannvesnet ikke så det der. kan sjekke om jeg finner noen bilder av det.,men det er godt eksempel hva hvordan det IKKE skal gjøres. og man skal aldri legge en stor kabel i en haug (rulla opp) ca 10m det blir varmt

Lenke til kommentar
hvis dere vil se noen bilder fra lan sjekk ut : http://bilder.polarparty.no/ , foresten jeg var innom digilab sist gang. han som hadde kobla 10kvadrat(skal være 16) på alle 63amper kursene :(

og tavla så ut som et helvete! er godt brannvesnet ikke så det der. kan sjekke om jeg finner noen bilder av det.,men det er godt eksempel hva hvordan det IKKE skal gjøres. og man skal aldri legge en stor kabel i en haug (rulla opp) ca 10m det blir varmt

Hmmms, detta trodde jeg du kunne, men tydeligvis ikke...

 

Vi kjører jo blandt annet 4x10mm2 på 63A 400volt lissom.. Ikke noe problem..

 

Dette er provisoriske anlegg..

 

En annen ting, vil gjerne se at du hadde fått det bedre til enn det der, med de midlene og utstyret de kom med, hmmms umulig faktisk..

 

Tavla så ikke ut som ett helvete nei

 

http://techpoint.bilteknikk.net/Digilab/skap_etter.jpg

 

Og hva gjorde du inne i tavlerommet uansett, du skulle ikke ha tilgang der..

 

OG alt var godkjent..

 

Samt at kablene som lå i en hau var 25mm2 og 35mm2, og tro meg, de var ikke mye varme..

 

Vel og merke så var jo skapene Buer leverte den største brannfaren, ikke åssen hovedtavlen var koblet..

 

Men det var dette vi hadde å jobbe med til de få kronene vi fikk for jobben..

Lenke til kommentar

først så skjøner jeg hvordan det var med utstyret. men ringte ned på lan og spørte om dere trengte noe da (fikk svar, hadde vært kjekt med litt wlan her da, ja jeg tokke med det).

jeg var der første dagen noen timer etter dere åpna. så du var der inne fler gange og. prøvde og snakke med deg men det funka ikke(litt opptatt).

og den kablen som var varm lå på samme side som tavla sto mot satt side av kantina. lå mass jakker og sover poser på den, som jeg fjærna. og du "buer" skap var det jeg tenkte mest på når det gjalt brann vesnenet. di skapa skule vært på skrap haugen.

tavla er det et tips og skru av alle kontakten og skru kablen rett på sikringen siden da ser det mye bedre ut. og du slipper og få varmegang i kontakten (siden noen av dem var ikke helt nye. hadde vært 1 tlf til meg kune dere fått låne alt gratis. siden deter nødstilfelle (sinde jeg skule bortover for se) digilab lånte switcher av oss og. satt i geekstuff standen noen timer :) og koza meg :)

Lenke til kommentar

6 i crew? Jeg tviler på at dere er ferdig med å samle crew-medlemmer, men dere vet at det trengs enormt mange flere?

 

På mitt lan var jeg eneste i crew-tech, og å hjelpe 18-20 stykker alene var et slit! Skulle gjerne hatt to assistenter .. (1 crew per 6 deltager er litt mye for et LAN med 2000 deltagere, folk hjelper hverandre, men det trengs allikvel en del)

Lenke til kommentar
Det viser seg at jeg går på skolen til en i familien til Typhoon.

dette kan kansje hjelpe litt?

Nuvel... ;)

 

Anyway så har jeg sikkert endel karer med tonn av kompetanse som kan hjelpe til. Server-dude fra Scribona med fler :thumbup:

 

En annen ting er at vi trenger vel ikke å budsjettere med så mange som 2400 stykker i første omgang. Heller ta 800-1000 stykker og satse på det, hvis det går på ratata så blir ikke ett eventuelt tap like stort.

 

*lufte tanker* :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...