Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LAN i Drammens-Hallen, behov for Crew

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjønner ikke hvorfor vi IKKE skal klare det.. Klarer andre det, kan vi og!

:woot:

Hvor mange vellykkete er det som har startet opp i denne størrelsesorden i Norge? Dersom du kan komme med eksempler på en gjeng med 16-åringer som har startet med over 1000 deltakere og fortsatt er i drift ser jeg dem gjerne.

Lenke til kommentar

Hvor mange vellykkete er det som har startet opp i denne størrelsesorden i Norge? Dersom du kan komme med eksempler på en gjeng med 16-åringer som har startet med over 1000 deltakere og fortsatt er i drift ser jeg dem gjerne.

Hallo!!!!!!!! Er d noen hjemme ? ... Som sagt det er ikke bare 16 åringer i denne gruppen det er folk helt opp til 27år. :w00t::tease::thumbup:

Lenke til kommentar

Hallo!!!!!!!! Er d noen hjemme ? ... Som sagt det er ikke bare 16 åringer i denne gruppen det er folk helt opp til 27år. :w00t::tease::thumbup:

Hvor mange av dere har erfaring med å arrangere LAN-party? Hvor mange av dere har satt opp og driftet nettverk med 2500 brukere og trafikk tilsvarende ca. 100 000 brukere?

Nok en gang, vis meg gjerne et eksempel på suksessfulle LAN som startet på denne størrelsen i Norge.

Dere viser en utrolig barnslig oppførsel, der dere avfeier alt som kommer av fullt logiske spørsmål som kritikk. Som jeg nevnte tidligere. Bare oppførselen dere viser her vil være nok til å skremme unna mulige sponsorer. Og disse vil dere trenge om dere skal ha noen som helst sjanse til å gjennomføre dette.

Har dere forøvrig sjekket om Drammenshallen har mulighet til å huse et slikt arrangement?

Lenke til kommentar
Alle vi har vært med å arrangere lan før.

For meg virker det utifra forumets poster som at det er veldig interesse for å ha et LAN i drammenshallen. TEE: Vi tar til oss alt det dere sier, selvom vi kansje mener det er feil.

Hvor er folk interesert i å være med på dette lanet?

I denne posten er det 4 som er interesert i å være med i crew og 3 som er interesert i lanet. Så kan man jo se hvor mange som er mot at dette kommer til å funke også?

bare 990 igjen da? eller?

Lenke til kommentar
Alle vi har vært med å arrangere lan før.

For meg virker det utifra forumets poster som at det er veldig interesse for å ha et LAN i drammenshallen.  TEE: Vi tar til oss alt det dere sier, selvom vi kansje mener det er feil.

Hvor er folk interesert i å være med på dette lanet?

I denne posten er det 4 som er interesert i å være med i crew og 3 som er interesert i lanet. Så kan man jo se hvor mange som er mot at dette kommer til å funke også?

bare 990 igjen da? eller?

Ser det som ikke noe stort problem å trekke 1000 mennesker til LAN party i hallen. Men det er enorme kostnader det er snakk om. Men dette er ting vi i crew må ta opp når vi arangerer et møte. Og di som ikke er interisert i dette LAN kan vell droppe å kritisere. Og surfe videre. :w00t::dribble:

Lenke til kommentar

vel, det kom ikke flere sistgang, for da var det fult.

de har bare hatt inanimate 1 gang før da.. Vi har hatt mange forsjellige.

Men ikke missforstå, jeg sjønner selvsagt at ingen av dere som poster, prøver å være kjipe eller noe sånt, og jeg sjønner at alt det dere sier er veldig godt ment, for dere advarer oss. dere skal ha en stor takk for det.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Ser det som ikke noe stort problem å trekke 1000 mennesker til LAN party i hallen. Men det er enorme kostnader det er snakk om. Men dette er ting vi i crew må ta opp når vi arangerer et møte. Og di som ikke er interisert i dette LAN kan vell droppe å kritisere. Og surfe videre. :w00t::dribble:

Det du kaller kritikk er høyst legitime kommentarer. De som står bak store LAN er ikke interessert i at useriøse skal lage kaos og ødelegge for andre med tanke på sponsorer og slikt.

Når du sier at det ikke er noe stort problem å trekke 1000 mennesker til LAN i Drammen viser du egentlig bare at du ikke har begrep om hvor mye arbeid som ligger bak større LAN-party.

Dere har blitt anbefalt å starte med litt mindre dimensjoner, men velger å kalle det kritikk samtidig som dere i post etter post viser hvor lite snøring dere faktisk har når det gjelder arrangementer på denne størrelsen.

At folk ikke ønsker å se andre sette seg i mega-gjeld pga urealistiske planer er ikke kritikk. De prøver å komme med råd. Dere lukker bare ørene for de rådene som kommer.

Lenke til kommentar
vel, det kom ikke flere sistgang, for da var det fult.

de har bare hatt inanimate 1 gang før da.. Vi har hatt mange forsjellige.

Men ikke missforstå, jeg sjønner selvsagt at ingen av dere som poster, prøver å være kjipe eller noe sånt, og jeg sjønner at alt det dere sier er veldig godt ment, for dere advarer oss. dere skal ha en stor takk for det.

:thumbup:

1 gang? dem har hatt over 5..

Og selvom dem var fullt tror du virkelig det hadde kommet 800 til?

Jeg tror faktisk ikke dere hadde fått 185 folk på lanet dere skal ha i drammens hallen.

Start smått sier jeg..

Lenke til kommentar
Ser det som ikke noe stort problem å trekke 1000 mennesker til LAN party i hallen. Men det er enorme kostnader det er snakk om. Men dette er ting vi i crew må ta opp når vi arangerer et møte. Og di som ikke er interisert i dette LAN kan vell droppe å kritisere. Og surfe videre. :w00t:  :dribble:

Det du kaller kritikk er høyst legitime kommentarer. De som står bak store LAN er ikke interessert i at useriøse skal lage kaos og ødelegge for andre med tanke på sponsorer og slikt.

Når du sier at det ikke er noe stort problem å trekke 1000 mennesker til LAN i Drammen viser du egentlig bare at du ikke har begrep om hvor mye arbeid som ligger bak større LAN-party.

Dere har blitt anbefalt å starte med litt mindre dimensjoner, men velger å kalle det kritikk samtidig som dere i post etter post viser hvor lite snøring dere faktisk har når det gjelder arrangementer på denne størrelsen.

At folk ikke ønsker å se andre sette seg i mega-gjeld pga urealistiske planer er ikke kritikk. De prøver å komme med råd. Dere lukker bare ørene for de rådene som kommer.

Mega gjeld ? .. Tviler på at d er noen i crewet som er villige til å satse større beløp. :hmm:

Lenke til kommentar
Mega gjeld ? .. Tviler på at d er noen i crewet som er villige til å satse større beløp. :hmm:

Nei akkurat, og derfor tviler vi vel i grunnen på at dette blir noe av, de fleste partyene som blir startet på denne måten som dere gjør nå går med underskudd, noen kommer tilbake året etter om de faktisk har folk i crew'et med en solid økonomi som har mulighet til å ta smellen eller så kommer de aldri tilbake igjen...

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

Nei akkurat, og derfor tviler vi vel i grunnen på at dette blir noe av, de fleste partyene som blir startet på denne måten som dere gjør nå går med underskudd, noen kommer tilbake året etter om de faktisk har folk i crew'et med en solid økonomi som har mulighet til å ta smellen eller så kommer de aldri tilbake igjen...

Har to firmaer som er villige til å gå inn å hjelpe til med dette arangementet. Di kommer til å være med på møte med crew.

Lenke til kommentar

Og hvor står dere da? Hvem skal satse pengene som trengs for å få til noe i den størrelsesorden dere snakker om? Jeg jobber selv med en av de som kunne vært mulig sponsor for et slikt LAN-party, og kan jo si så mye som at de aldri ville hoppet på et slikt prosjekt. Og særlig ikke etter oppførselen som vises at arrangørene her.

Dere har drømmer, og det må dere få lov til å ha. Men å tro at det bare er å hoppe i det og arrangere et stort LAN-party er ganske enkelt naivt. Det virker ærlig talt ikke som om dere har noe som helst begrep om hvor mye arbeid og ressurser som kreves.

Lenke til kommentar
Ser det som ikke noe stort problem å trekke 1000 mennesker til LAN party i hallen. Men det er enorme kostnader det er snakk om. Men dette er ting vi i crew må ta opp når vi arangerer et møte. Og di som ikke er interisert i dette LAN kan vell droppe å kritisere. Og surfe videre. :w00t:  :dribble:

Du er 15år, tror du skal begynne i det små ja, en liten skole med 26stk og med fete premier som en stor seigmannpose. :p

Begynn der du, så kan du bygge deg oppover. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...