Full Metal Jacket Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 er du fullstappa av penger eller har han vært en snill bror? :!: litt dyr gave mener jeg men som flere har sagt så er prescott jævlig varm da Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kan jeg og være din bror? Adopsjon er jo en mulighet Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Eg har modda "ribba" bak kjøleren for å sleppe ut meir luft. ta ein Dremel og lag høl gjekk ned 4-5 grader på idle og 10-13 grader på full Load!!! har tenkt på å lage bedre lufting til Skjermkortet på sida ( kutte litt ) Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Eg har modda "ribba" bak kjøleren for å sleppe ut meir luft.ta ein Dremel og lag høl gjekk ned 4-5 grader på idle og 10-13 grader på full Load!!! har tenkt på å lage bedre lufting til Skjermkortet på sida ( kutte litt ) interessant! er dette SB81P? Endret 16. november 2004 av GRendal Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nei, det er ein SN45G ver.1 som sagt er ikkje AMD den aller kaldaste CPUen på markede men som eg kan sjå på bileta er ikkje SB81P so veldig utsatt for luft mangel, der er 2 extra uttrekks vifter i tilleg til CPU vifta, på SN45G er det berre ei vifte i heile kabinettet (+ ei lita på PSU, men den er ubetydleg) Lenke til kommentar
staalej Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fungerer Twinmos ramen pent eller ståle? Kan du se om den klarer å kjøre på 215-220 fsb? Tja. Har aldri prøvd å klokke, men jeg kan alltids leke litt hvis du gir meg en kjapp innføring, -- Ståle Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Fungerer Twinmos ramen pent eller ståle? Kan du se om den klarer å kjøre på 215-220 fsb? Tja. Har aldri prøvd å klokke, men jeg kan alltids leke litt hvis du gir meg en kjapp innføring, -- Ståle sett fsb til 215 i bios Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hei alle sammen! Min bror, som er i millitæret, fyller 19 år den 19.November, og i Den anledning har familien bestemt seg for å Gi han en gave som gjør at vintermånedene går litt fortere i nordnorge Grunnet mobilitet har vi bestemt oss for en shuttle til vårt elskede familiemedlem. Bruksområde: Min bror redigerer endel video og bilder, programmene Maya, Photoshop, illustrator er mye brukt. I tillegg spiller han endel, ihvertfall i millitæret Her er spesifikasjonene som vi i Utgangspunktet har landet på. Ramme: Shuttle SB81P Barebone S-775 Innmat: CPU: Intel Pentium 4 540 3.2 GHz eller 550 3.4 Ghz Minne: Oppdatert: Corsair TwinX 3200XL 1024 2-2-2-5 Optisk Drev:NEC 3500A DVD Brenner Skjermkort:XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 PCI-Express Hard-disk: Western Digital Raptor 74GB Lydkort:Creative SB Audigy 2 ZS with Hitman Contracts + Thief 3 Dette har han fra før: LCD skjerm, Mus, høytalere og Operativsystem Her er spørsmålene mine: 1. Jeg har hørt at Twinmos og Shuttle ikke liker hverandre, stemmer dette 2. Merker man forskjell i spilling på 3.0 og 3.2 eller 3.4 ( 3.6ghz synes jeg blir for dyrt) ? 3. Er det plass til et Creative 2 ZS kort inni? 4. Broren min vil sikkert overklokke den bittelitt, kjenner jeg han rett: Pentium 540,530 og 520 har en effekt på 88W, mens 550 og 560 har en effekt på 115W, det vil vel si at de to sistnevnte utvikler noe mer varme? Er det noen fordeler ved at de har mer effektforbruk? 5: er det plass til å sette inn en bedre CPU vifte, og hvis ja, noen konkrete forslag? takk for alle svar, dette blir sikkert en fin presang Shuttlen er nå bestilt! takk alle sammen! Lenke til kommentar
bentrik Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Heisann Mye fint å lese her. Jeg sitter i Texas og vil kjøpe en shuttle SB81P selv, her koster det litt mindre. 2540 kr!!! Jeg lurer også veldig på valg av minne og vil ha muligheten til å sette inn full pupp ved en senere anledning. Ønsker derfor å kjøpe en brikke på 1 gig, for å ha muligheten til å putte inn en til senere. Fant denne på nettet her i USA og lurer på hva det er jeg engentlig er i ferd med å kjøpe her... Corsair CM72SD1024RLP-3200 1024MB DDR400 PC3200 ECC Registered Double Data Rate Memory. zipzoomfly Må minnet passe til prosessoren) (tenker på å kjøpe intel P4 3.2Gig. Koster 1340 kr her nede ) PC3200 må brukes sammen med 3,2 gig prosessor...? og hva er double data rate memory...? Passer dette til SB81P, og er det et godt valg? Videre vil jeg ha en liten superrask harddisk. Lurer faktisk på å kjøre operativsystemet på Flash, og lagre alt annet på min andre pc som vil stå i nettverk. Noen som har tro på den løsningen? Mange spørsmål her, men dette med minnet synes jeg jammen er vanskelig. Bentrik Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ville nok undersøkt med selger ang kjøling og støy har den maskinen god nok PSU Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Double Data Rate Ta første bokstav fra hvert ord... DDR Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 ville nok undersøkt med selger ang kjøling og støy har den maskinen god nok PSU jada, den har 350W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå