nree Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei, jeg har ein Acer Aspire 1300 som jeg ein dag skulle starte opp, da kom det bare ein først ein høy tone etterfølget av ein lav tone. Skjermen er helt svart. Jeg har prøvd og holde strømbryteren (på/av (hovedkortet) ) nede i 10 sek. etter ein privat melding jeg fikk av ein. Jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre? (Håper de er noe håp!!!) Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Hei, jeg har ein Acer Aspire 1300 som jeg ein dag skulle starte opp,da kom det bare ein først ein høy tone etterfølget av ein lav tone. Skjermen er helt svart. Jeg har prøvd og holde strømbryteren (på/av (hovedkortet) ) nede i 10 sek. etter ein privat melding jeg fikk av ein. Jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre? (Håper de er noe håp!!!) ingen som vet dette heller? noen tips? Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Hei, jeg har ein Acer Aspire 1300 som jeg ein dag skulle starte opp,da kom det bare ein først ein høy tone etterfølget av ein lav tone. Skjermen er helt svart. Jeg har prøvd og holde strømbryteren (på/av (hovedkortet) ) nede i 10 sek. etter ein privat melding jeg fikk av ein. Jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre? (Håper de er noe håp!!!) ingen som vet dette heller? noen tips? ingen? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bumping, og i tillegg overdreven, unødvendig quoting av sine tidligere innlegg og bumps. Stenges naturligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg