graks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 tirsdag kl 09.00 blir hl2 aktivisert på pc min og jeg gleder meg utrulig.det kommer til og bli kjempe cool og spille det.synes det er alt for lite prating om spillet her på forumet. spent hva annmeldelse av hl2 kommer til og bli,tror det kommer til og bli årets beste spill.har spill't mange kjempe bra spill i år som farcry,doom3 og halo2(xbox)og er spent på hvordan spillet blir i forhold til de 3. kjøpte meg hl2 silver på steam,så det blir kult og spille half-life med source engine.har bare prøvd half-life såvitt,hadde aldri pc på den tiden når spillet kom ut så det blir kult og prøve. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg gleder meg noe enormt til dette spillet ja, har spillet Half-Life en del ganger for å friske opp følelsen, men nå begynner abstinensene å gjøre seg bemerket på meg. Gleder meg sinnsykt til dette spillet, og har også spillet en del gode spill i år, blant de beste har jeg Doom 3 og Far Cry. Its only 2 days, counting down Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) tirsdag kl 09.00 blir hl2 aktivisert på pc min og jeg gleder meg utrulig.det kommer til og bli kjempe cool og spille det.synes det er alt for lite prating om spillet her på forumet. spent hva annmeldelse av hl2 kommer til og bli,tror det kommer til og bli årets beste spill.har spill't mange kjempe bra spill i år som farcry,doom3 og halo2(xbox)og er spent på hvordan spillet blir i forhold til de 3. kjøpte meg hl2 silver på steam,så det blir kult og spille half-life med source engine.har bare prøvd half-life såvitt,hadde aldri pc på den tiden når spillet kom ut så det blir kult og prøve. Dette vet vi, fordi det finnes en milliard tråder om dete fra før... EDIT: Dessuten er denne tråden feilpostet! Det finnes et eget HL2 forum her... Endret 14. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er enig med MeTa][iC. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg