mr_mhakani Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hei jeg lurer på hva jeg må skrive inn for å formatere hardiskene på pcen min jeg har en oppstartsdisket jeg vet sånn selve formateringen at man må skrive format c: men etter at hardiskene er formatert og jeg vil instalere windows 98 hva må jeg skrive inn da? håper dere kan hjelpe meg mvh magnus Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har du forsøkt å boote CD'en? Det skal virke hvis PCen din støtter booting fra CD, se etter en meny i BIOS for å sette boot rekkefølge. Eller du booter Win98 startup floppy og det kommer en meny hvor et valg er å installere Win98 fra CD. Lenke til kommentar
mr_mhakani Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 til hårek: jeghar formatert diskene men jeg trenger å instalere windows 98 nå hvordan gjør jeg det hva må jeg skrive inn for at den skal starte instalasjon fra cd? mvh magnus Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tja, hvis du booter fra floppy med CD support og går inn på CD så skriver du bare SETUP. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Install bruker også å være et sikkerstikk i dos verdenen. Dos verden forde det er i dos du er etter å ha boota opp med bootdiskett. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hvis du kan boote fra CD så gir det seg selv: du får først en meny der det spør om du vil boote fra harddisk eller CD, du velger da CD. Deretter kommer det en meny der førstevalg er er å installere Win98 fra CD. Når det rebooter etter første del av installasjonen er ferdig så må du ikke boote fra CD, da lar du den boote fra harddisk. PS: det kommer ikke svar fortere om du sender PM, det beste er å skrive i forumet. Endret 14. november 2004 av hårek Lenke til kommentar
mr_mhakani Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 nei nei det er ikke sånn det er med min jeg putta inn oppstartsdisk og så formaterte jeg hardiskene mine nå vil jeg instalere windows 98 på de Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Sorry, tror ikke vi kommer videre. Jeg har forklart hvordan det gjøres, men det ser ut som du er helt blank? Hvis man har problemer så nytter det ikke å skrive 'nei nei', man må forklare hva som går galt og prøve å forstå hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå