Konamixx Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hadde en ulykke her om dagen og et kvinnfolk presterte å søle teknært på bærbaren min Jeg var rask å tørke av den men G'en sluttet å virke. jeg lot den tørke over natten å da virket den ok dagen etter. jeg bruker den fortsatt men den er blitt rar. virker sompiltastene har hengt seg opp. og plutselig når jeg skulle starte den så ulte den noe jævli. jeg prøvde et par ganger å så plutselig startet den igjen. jeg lurer vel bare på om noen har noen tips eller vet om det finnes håp for bærbaren min ?? Lurer også på hvordan man tar av tastaturet på en Netshop 1557 gls?? Lenke til kommentar
jornln Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Lurer også på hvordan man tar av tastaturet på en Netshop 1557 gls?? Bruk en liten kniv, skrujern e.l. og stikk den under kanten på plastdekselet like ved føleren til skjermen (den som skrur av skjermen når du legger ned lokket.) Deretter fortsetter du å vippe opp plastdekselet etterhvert som det løsner med kniven. Så kan du løse fra tastaturet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå