Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Men det var jo et godt forsøk, ikke misforstå meg Men regnet med at du ville ha respons siden du posta link her.. joa sant nok..........da får jeg takke for all den gode kritikken da Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Foruten klønete språk, skrivefeil, uklar beskrivelse av komponenter, mangelfull fremgansmåte og upassende filformat, mener jeg du har bommet TOTALT på målgruppen din (hva nå den måtte være). Komponenter og oppbygningen i denne maskinen frir til de virkelig datafrelste nerder rundt om i landet, som ønsker vannkjøling og lys i PCen sin. Og de søker nok hjelp andre steder enn i en slik guide, der de kan få litt mer detaljert oversikt over hva de må vite. For de som ikke har bygd en PC før, kanskje folk som har noen andre interesser enn å få et juletrelys av en PC, er også denne guiden totalt ubrukelig. VIKTIG PUNKT: Fjerning av kjøleribber på skjermkort og Northbridge går utover garantien. Dette er ikke nevnt så vidt jeg kan se, noe som er veldig uansvarlig. For den jevne PC-bruker holder det i tillegg i lange baner med originale Boxed-kjølere. Jeg skal ikke tørre å gjette alderen din, men jeg tror bygge-PC-kandidater med en noe høyere alder enn deg vil finne denne guiden totalt uforståelig. Både fordi de ikke vet hva en kjøleblokk til NB er, og fordi teksten er så dårlig bygd opp. Venner på din alder, derimot, syns kanskje dette er spennende, fordi det er mange forsåvidt gode bilder, med spennende komponenter de selv kanskje har lyst på. Så du får kanskje omdefinere begrepet "Bygge-PC-guide" litt? Edit: Beklager negativ kritikk, men det er den eneste måten å forbedre seg på. Og man ber litt om det når man poster noe her og spør hva folk synes. Dessuten bryter du retningslinjene med overskriften din. Håper du vet hva jeg mener med det. Endret 14. november 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Foruten klønete språk, skrivefeil, uklar beskrivelse av komponenter, mangelfull fremgansmåte og upassende filformat, mener jeg du har bommet TOTALT på målgruppen din (hva nå den måtte være). Komponenter og oppbygningen i denne maskinen frir til de virkelig datafrelste nerder rundt om i landet, som ønsker vannkjøling og lys i PCen sin. Og de søker nok hjelp andre steder enn i en slik guide, der de kan få litt mer detaljert oversikt over hva de må vite. For de som ikke har bygd en PC før, kanskje folk som har noen andre interesser enn å få et juletrelys av en PC, er også denne guiden totalt ubrukelig. VIKTIG PUNKT: Fjerning av kjøleribber på skjermkort og Northbridge går utover garantien. Dette er ikke nevnt så vidt jeg kan se, noe som er veldig uansvarlig. For den jevne PC-bruker holder det i tillegg i lange baner med originale Boxed-kjølere. Jeg skal ikke tørre å gjette alderen din, men jeg tror bygge-PC-kandidater med en noe høyere alder enn deg vil finne denne guiden totalt uforståelig. Både fordi de ikke vet hva en kjøleblokk til NB er, og fordi teksten er så dårlig bygd opp. Venner på din alder, derimot, syns kanskje dette er spennende, fordi det er mange forsåvidt gode bilder, med spennende komponenter de selv kanskje har lyst på. Så du får kanskje omdefinere begrepet "Bygge-PC-guide" litt? ok, takk for kritikken da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå