dennis88 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ok, for lenge siden så kjøpte jeg meg et beta live kit fra england for jeg gadd ikke vente på at det skulle komme her til norge. Men for at det skulle fungere så måtte jeg bruke en post kode som var fra UK. Men når jeg i går begynte å spille live igjen (halo 2) så begynte jeg å tenke på dette, å lurte på om dette gjør at jeg får mer lag. Jeg lurer også på hvordan man kan få forandret post koden. Når jeg prøvde å forandre post boksen i dashboard, så fikk jeg melding om at det var invalid post kode. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ikke at jeg er noen expert på dette området, men jeg tror du må si opp abo'et og få et nytt, norsk ett. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jo, jeg var redd for det. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg er ikke helt sikker på det. Husk at det er Microsoft vi har med å gjøre, og dermed også amerikanske tilstander. Har man betalt for en tjeneste og flytter, så må vel man kunne ta med seg tjenesten dit så sant samme tjeneste tilbys til det nye stedet man kommer til. Tenk på en helt vanlig engelskmann som eventuelt flyttet til Norge. Du kan jo bare skrive at du var student på den tiden og nå er returnert Norge. Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg hadde det samme problemet men tok en tlf til Microsoft XBOX support og de var bare glad til å få ny adresse på meg de. Så ta og ring til de og bare si at du har ny adresse og trenger å skifte det så fikser det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå