Wyldelife Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei, dette er offisielt emne for Xbox Versionen(skriveleif)! Hva tror der eom dette spillet, blir det bar eller dårlig port av PC, versonen, har et blad som heter Xbox World og der viser de noen screenshots fra Xbox versonen, ser utrolig bra ut sånn Riddick grafikk. Håper at Xbox versonen kommer snart så jeg kan spille det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Har ikke hørt noe som helst om utviklingen til Half Life 2 for X-box. EDIT: trekker tilbake det jeg sa. While the PC version of the game has been the focus of gamers so far, Valve is also working on a version of "Half-Life 2" for the Microsoft (Research) Xbox. Valve's director of marketing, Doug Lombardi, declined to discuss this much, but did confirm that work is continuing and the console version of "Half Life 2" would not be out this year. Endret 14. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hl2 på Xbox ?? Tviler gfx'en blir noe bra Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Altså hele fps opplegget på xbox synes jeg er dømt til å bli dritt uansett.. På pc har man mus til og styre sikte med - Det har du ikke på konsoll.. Get it ? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hl2 på Xbox ?? Tviler gfx'en blir noe bra tror nokk xbox hadde klart det bedre enn ps2 for og si det slikt. men et slikt spill passer ikke på annet en pc. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hl2 på Xbox ?? Tviler gfx'en blir noe bra tror nokk xbox hadde klart det bedre enn ps2 for og si det slikt. men et slikt spill passer ikke på annet en pc. Du har rett på begge punkter der ja! EDIT: Kan man fatte å begripe at jeg sa "du har sant på begge *osv*"?! hoho. Endret 14. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Altså hele fps opplegget på xbox synes jeg er dømt til å bli dritt uansett.. På pc har man mus til og styre sikte med - Det har du ikke på konsoll.. Get it ? finnes det ikke mus og tastatur til xbox da Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Altså hele fps opplegget på xbox synes jeg er dømt til å bli dritt uansett.. På pc har man mus til og styre sikte med - Det har du ikke på konsoll.. Get it ? finnes det ikke mus og tastatur til xbox da Joda, men det er ikke ofte man ser slikt. Uansett er det upraktisk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 I følge Valve kommer Half-Life 2 å fungere like bra til X-Box som på en "mid-level" PC. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tja, vil vel bli en form for 800x600 oppløsning med medium details, ingen AA og ingen AF. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 [iC' date=14/11/2004 : 21:39] Tja, vil vel bli en form for 800x600 oppløsning med medium details, ingen AA og ingen AF. det er bra for det, er det ikke Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 FPS Xbox Halo2 Terningkast 6 all over Ikke alle er overbevist om at slike spill ikke passer på konsoll..... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ca 640x480 faktisk på en vanlig tv Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ca 640x480 faktisk på en vanlig tv g0g00g00gg0g0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå