Xavier Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg kjøpte en Netshop 1557GLS maskin med Samsung harddisk for et par uker siden, og harddisken begynte tidlig å lage noen merkelige klikke-lyder som jeg ikke har vært borti før. Har ikke funnet noe regelmessighet i det, og antall klikk varier fra 1 til opptil 7-8 etter hverandre. Er en tendens til at maskina lagger/fryser et sekund eller så samtidig med at klikkelydene kommer. Her en en liten mp3 av lyden: http://plass.dreamhost.com/hdnoise.mp3 Bør jeg bekymre meg over denne klikkingen? Jeg vet noe lignende ble nevnt om 1557 her tidligere, men da var det visst med det andre HD alternativet, og jeg er usikker på om dette er samme greia. Noen som vet om denne lyden er normal, evnt. hva det er i så fall (og om det kan rettes på) - eller om det er et forvarsel på disken nært forestående død? Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Høres ut som at det er noe feil med den disken. 2,5" disker skal ikke lage slike lyder mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå