Carpatcio Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei, er på jakt etter et program som kan se hva som skjer på andre pcer i nettverket. Har tidligere hatt noe som jeg tror het Pcanywhere men det har jeg ikke mer. Jeg ønsker å ha muligheten til å se skjermbildet og ta over den andre pcen for endringer i konfigurasjon. Ett spm. til. Dersom jeg har en pc med tvkort og kjører tv på denne skjermen, kan jeg da ta over denne skjermen å se tv på en av mine andre pcer i nettverket. Eller blir det for dårlig oppdatering? Håper på svar... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 TightVNC er et gratis alternativ. Når det gjelder TV, så får du nesten teste selv. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du kan laste ned Radmin www.radmin.com Last ned beta versjonen til 3.0 og bruk den som viewer og 2.2 motoren som klient! Dette er et skikkelig bra program, koster noen kroner men det er virkelig verdt spesielt for bedrifter! Du vil tjene opp pengene fort. Spesielt med litt avstander! Bare ta kontakt hvis du lurer på noe mer Nei det er ikke reklame og nei jeg jobber ikke for Radmin Lenke til kommentar
Carpatcio Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Takk for hjelpen... skal teste begge :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå