andreh Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 For ikke lenge siden hadde vi et innbrudd hjemme, og på en av maskinene var det noe viktig data som ble bevist slettet fra HD. Er det noen mulighet å gjenopprette dette? Finnes vel noen firmaer som klarer å gjennopprette tapt data? hvem hvor? Hvilke muligheter har jeg til å få et bevis på at det er noe fra maskinen som er slettet? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Prøv GetDataBack. EDIT: Evt så har du IBAS på Kongsvinger som klarer å gjenopprette det meste, men slikt koster flesk. Endret 14. november 2004 av Aetius Lenke til kommentar
andreh Skrevet 14. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Prøv GetDataBack. EDIT: Evt så har du IBAS på Kongsvinger som klarer å gjenopprette det meste, men slikt koster flesk. hvor mye? prøver prgrammet nå. Lenke til kommentar
andreh Skrevet 15. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Prøv GetDataBack. EDIT: Evt så har du IBAS på Kongsvinger som klarer å gjenopprette det meste, men slikt koster flesk. hvor mye? prøver prgrammet nå. koster meg 10 000, så mye er det ikke verdt! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 koster meg 10 000, så mye er det ikke verdt! Don't say I didn't warn ya! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Anbefaler også programmet "Get data back", du riktig nok kjøpe en lisens. Men er det viktig data er det vært 1000,- Lenke til kommentar
six Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Prøv GetDataBack. EDIT: Evt så har du IBAS på Kongsvinger som klarer å gjenopprette det meste, men slikt koster flesk. hvor mye? prøver prgrammet nå. koster meg 10 000, så mye er det ikke verdt! Her er et annet firma som tilbyr samme typen tjenster for en lavere kostnad: Authentec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå