Mato Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 her er et programm som lar deg ringe gratis fra datan din http://www.babble.net/portal/ har ikke testet dette men ei veninne av dama bruker dette til og ringe fra tyskland til vår hjemme tlf Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 www.skype.com sier jeg... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Call ordinary phones fromSkype with SkypeOut. Top up on SkypeOut credit and use the Skype programme to call ordinary phones all over the world. Not free, but pretty cheap. altså ikke gratis, den jeg linket til er 100%gratis Endret 14. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Noen som får den til?? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Litt sykt.. Skulle gjerne testa, men blir for teit å ringe fra datan egentlig.. Skulle hatt en tlf for å koble til dataen, hadde vært genialt! Endret 29. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Litt sykt.. Skulle gjerne testa, men blir for teit å ringe fra datan egentlig.. Du snakker faktisk om en viktig grunnbrikke i morgendagens kommunikasjonsteknologi her. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) IP telefoni er flotte greier. Skype er ypperlig til å kontakte venner som også har det. Har ikke lasta ned babble, men det virker ut som man må betale for å ringe til telefoner fra det også etter hva jeg skjønner fra siden deres ? *edit ypperlig og ikke ytterlig. Endret 30. november 2004 av Den Polse Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Babble er gratis å ringe med så lenge man ringer fasttelefoner innenfor Eurpa, USA, Canada, Australia og New Zealand. (og kanskje noen fler). Så man kan vel ikke klage? bare å ringe i vei! Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Litt sykt.. Skulle gjerne testa, men blir for teit å ringe fra datan egentlig.. Skulle hatt en tlf for å koble til dataen, hadde vært genialt! det er jo genialt at det du leter detter finns En ting jeg lurte på... åssen disse skal tjene noe på det? Endret 30. november 2004 av Vicviper Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ser ikke mye gratis ut "free calls with other babble users" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Ser ikke mye gratis ut "free calls with other babble users" det var i vertfal gratis når ei veninne av dama ringte fra tyskland til fasttelefone vår men så har eg jo telio og da så eg trenger jo ikke gratis tlf her det jo allerede Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ser ikke mye gratis ut http://www.babble.net/portal/img/aniPrice.gif[/img "free calls with other babble users" det var i vertfal gratis når ei veninne av dama ringte fra tyskland til fasttelefone vår men så har eg jo telio og da så eg trenger jo ikke gratis tlf her det jo allerede Min står bare på "Dialing...." hele tiden selv om jeg ringer fast telefoner i norge med +47 først. Noen som får det til å funke?? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det funker her...0047 foran fasttelefonnummeret. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 www.skype.com sier jeg... støtter den jeg, ikke gratis men beste online telefonen jeg har kommet over!! Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) MSN? Syntes det duger greit jeg.. Endret 5. desember 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 MSN? ..Er ikke telefon. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Får ikke registrert meg en gang.... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Litt frem og tilbake... Dere som har testet dette var det gratis innenfor europa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå