Patz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Skal virkelig viften på mitt AOpen Aeolus FX5200 DV256 bråke såå mye? Hør selv her. Opptaket er tatt med mic'en ca. 5 cm fra viften mens jeg stopper viften med hånden. Tross alt så har jo ikke 128mb versjonen vifte i det hele tatt. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 GODDAMNIT...det bråkte ja Hva med å montere kjøleribbe med ei større vifte på lavt turtall? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Går ikke det ann å kjøpe en silent vifte å ha på i steden da. Var ikke mye silent den der hvertfall Lenke til kommentar
Patz Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Hva med å montere kjøleribbe med ei større vifte på lavt turtall? Kan jo selvfølgelig gjøre det, men har bestilt meg TT BigWater så jeg vurderer å legge Denne til i bestillungen. Men lurte jo på om viften faktisk skal bråke så mye, eller om det er en feil. Går ikke det ann å kjøpe en silent vifte å ha på i steden da. Vel, det går faktisk ikke ann (da må det isåfall moddes litt) pga. at viften på en måte er montert fast i kjøleribben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå