Seldal Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hvordan finner jeg ut om jeg har USB1.1 eller 2.0? Hvis jeg har 1.1 er det en mulighet å oppdatere biosen på hovedkortet slik at jeg får støtte for 2.0? Og hvordan oppdatere jeg biosen på hovedkortet? Seldal Endret 14. november 2004 av Seldal Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvilket HK har du? Om du kun har USB 1.1 må du kjøpe et USB 2.0-kort. Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Hovedkortet heter HP A04? Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om jeg har usb1.1 eller 2.0 Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Finnes jo endel programvare som sjekker oppsettet ditt og gir det en rapport på det. SiSoft sandra er jo en av dem, men lurer på om det også er mulig med 3DMark programmene?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 står det i enhetsbehandling under usb enheter at du har via/nec/etc enchanced ett eller annet så skal du ha usb2.0 Men her funker ikke alt selv om jeg har det Lenke til kommentar
shabador Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Last ned Everest Home Edition for å finne ut av alt om komponentene dine. (Det er gratis) Everest Home Edition Se under Computer --> Summary. Der finner du Peripherals på en liste der det står USB1 Controller og USB2 Controller (Dersom du har det...) Endret 15. november 2004 av shabador Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå