Piste Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har følgende maskin: amd64 xp3400,gainward6800le, 1gb-ram,audigy2 zs pro,1stk 160gb samsungdisk,1dvdbrenner,1cdrom,asus k8n-e-deluxe. Noen ganger må jeg starte maskinen opp flere ganger for å komme inn i windows. Strømforsyningen er bare på 300w? Kan dette være årsaken? Maskinen ble levert slik fra komplett.no. Kan jeg klage på dette? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Leverte komplett den maskinen der med 300w PSU!? Det er litt lite. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvilke mere er strømforskyningen av? (Hvem har produsert den) Var maskina levert ferdig bygget eller som komplett sett, eller "plukket" du delene selv? Lenke til kommentar
Piste Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Strømforsyningen fulgte med kabinettet(noname). Suntec miditower. Maskinen var satt sammmen av komplett. og de hadde valgt denne strømforsyningen. Syns det er et idiotisk valg på en ellers bra maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå