Mushaboom Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Kan ikke huske å ha sett en slik post på forumet før. Vi diskuterer jo stadig hvilke filmer som er bra/dårlig, men det kommer liksom aldri helt klart frem hvilke filmer som når helt til topps hos folk. Så... List opp dine personlige favoritter her! Min liste: Braveheart 12 Monkeys Schindlers Liste Lord of The Rings, Triologien Starwars, Triologien (4,5,6) Fifth Element The Shawshank Redemption Endret 14. november 2004 av suzze Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det finnes en top 5 liste. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Audition Ran The Shawshank Redemption Gudfaren filmene Alien The Big Lebowski Big Fish Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 The Shawshank Redemption Ah, den glemte jeg Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Her er min liste for øyeblikket: The Shawshank Redemption In the Name of The Father American History X LOTR : The Fellowship of the Ring Requiem for a Dream Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Her er de jeg komme på i farta, ikke i noen spesiell rekkefølge: Stargate (!!) Jurassic Park Terminator 1-3 The Cube 1-2 The X-Files The Transporter The Abyss The Sphere Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Gudfaren Saving Private Ryan Braveheart Patrioten Frihetens Regn Dumb and Dumber Where Eagles Dare Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kan ikke huske å ha sett en slik post på forumet før. Vi diskuterer jo stadig hvilke filmer som er bra/dårlig, men det kommer liksom aldri helt klart frem hvilke filmer som når helt til topps hos folk. Ikke? 1. Tidenes beste film? 2. Tidenes beste film 3. Dine favoritt filmer og favoritt serier Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ikke? 1. Tidenes beste film? 2. Tidenes beste film 3. Dine favoritt filmer og favoritt serier Du får ta å bumpe alle tre du da --- Forøvrig er det bare 1 av de 3 trådene som handler om det samme i tillegg til serier. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Matrix nr.1! Dogma We where soldiers Oceans eleven Ronin Noe sånnt kanskje Litt vanskelig med bare 5, men det får vel gå da... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen av de bedre: American Beauty Gudfaren 1- 3 Black Hawk Down Platoon Full metal jacket Apocalypse Now (Redux) Den tynne røde linjen American history X Citizen Kane Orions Belte Requiem for a dream Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Uten noen rangering: - Pulp Fiction - Kill Bill 1 & 2 - Ringenes Herre Triologien - Den tynne røde linjen - Fight Club - Platoon Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Pulp Fiction Full metal jacket Fight club Usual suspects Se7en F.eks. Gudfaren filmene er så selvfølgelige at de nevner jeg ikke en gang Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 The One, og Equilibrium må nevnes. Ellers er det vel std. filmene som Lord of the rings osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan ikke huske å ha sett en slik post på forumet før. Vi diskuterer jo stadig hvilke filmer som er bra/dårlig, men det kommer liksom aldri helt klart frem hvilke filmer som når helt til topps hos folk. Ikke? 1. Tidenes beste film? 2. Tidenes beste film 3. Dine favoritt filmer og favoritt serier Flink gutt/jente. Stenger denne, diskutér videre i en av de andre trådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg