Gå til innhold

tankeleser , hvordan virker denne ?

Mato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var enkeøt å finne ut av! De fleste drar musepekeren over det symbolet de har fått, og det oppfatter den... De leiter seg fram i lista over tall med pekern lissom, fordi den er så rotete.

Ps. Litt dårlig forklart, men jaja ;)

Edit: Nei, vent! Symbolene skifter hele tiden, men jeg tror det er som jeg trodde... Den tar i allefall feil hele tiden :D

Edit #2: Nu har jeg det! La oss si at du velgte 46. De fleste drar sikkert musepekern over nettopp det tallet, og den oppfatter det. Den regner da ut hva som blir det symbolet du skal få, enkelt og greit...

Edit #3: Nei farsken, teorien min funker ikke lengre, jeg gir opp :hrm:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Når du tar to tall minus hverandre på den måten er det alltid en liten rekke tall du ALLTID vil få. Så, la oss ta:

11: 11 - 2 = 9

23: 23 - 5 = 18

48: 48 - 12 = 36

Nå kan du sjekke ut symbolet som finnes ved 9, 18 og 36 og se om du ser noen liketer ;)

Edit: Nå kan du prøve videre med alle tenkelige tall du vil og du vil alltid få det samme symbolet. Så kan du trykke Try Again og se hvilket symbol som nå befinner seg ved disse tallene ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Alle som ikke får samme som "tankeleseren" har faktisk regnet feil! Det finnes bare ett riktig symbol, og det er det den viser hver gang.

Edit: Ja, det er bare til å se hvilket symbol som står på nummer 9, så vet du hvilket den gjetter.

Endret av drange_net
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...