Jaffe Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Når jeg prøver å slette en EXE-fil, står det at den er i bruk av en prosess eller et program i Windows. Har sett andre som sliter med det samme. Er det et virus eller noe sånt? Har søkt i gjennom, og fant ingen virus. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det er kun windows som stopper deg fra å slette filer som kjører og som kan være nødvendige. Du vil fx få den samme beskjedem om du prøver å slette .exe filen til antivirusen din. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Skjønner godt hva du mener, men det er ikke problemet! Det gjelder absolutt ALLE EXE-filer. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hva slags antivirus kjører du, og hvilke signaturfiler har du til denne? Har du kjørt SpyBot eller Ad-Aware? -KJ Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Prøv GiPo@MoveOnBoot. Det fjerner filene før windows starter noen programmer. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Har Norton 2003 og Ad-aware på maskinen.. ingen av dem fant noe.. kan forsøke å ta en sjekk til... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvilket OS kjører du? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 prøv å slå av svchost.exe, det funka på min pc Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 prøv å slå av svchost.exe, det funka på min pc Hvordan kan du slå av den da? Den blir jo brukt av windows til å bestemme hvilke filer som skal kjører/programmer som skal startes eller hva det nå var Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 har prøvd å stoppe SVCHOST.EXE, men denne prosessen trengs tydeligvis av Windows... Den startes bare på nytt.. Noton 2003 fant ingen W32.Jeefo ... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 På min pc er det 4-5 prosesser som heter svchost.exe, den jeg slo av var den som brukte mest minne (tror jeg) Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 prøv å slå av svchost.exe, det funka på min pc Hvordan kan du slå av den da? Den blir jo brukt av windows til å bestemme hvilke filer som skal kjører/programmer som skal startes eller hva det nå var Nettopp, og derfor kan du antageligvis slette virus-filen fordi at windows ikke bruker den Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 prøv å slå av svchost.exe, det funka på min pc Hvordan kan du slå av den da? Den blir jo brukt av windows til å bestemme hvilke filer som skal kjører/programmer som skal startes eller hva det nå var Nettopp, og derfor kan du antageligvis slette virus-filen fordi at windows ikke bruker den Ja, men cluet er liksom at Windows kan ikkje kjøre uten svchost.exe Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 W32.Jeefo Den kjenner jeg til Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 http://securityresponse.symantec.com/avcen.../w32.jeefo.html Lenke til kommentar
xerxes Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det kommer litt an på hvilke filer du vil slette. Ved hjelp av ctrl+alt+del kan du manuelt avslutte mange programmer og deretter slette filene. Mange filer kan man slette gjennom DOS-ledetekst eller til og med word. Jeg har funnet ut at når man åpner dokumenter i Word så kan man samtidig slette andre. Dette fungerer noen ganger. Det finnes også kommandoer som man kopierer inn i "kjør" som sletter filer. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Norton Antivirus 2003 finner ikke W32.Jeefo (eller hidrag.a som den også heter)... Hva kan det være da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå