PelleP Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har brukt Spysweeper en stund og det synes å fungere bra. For en tid siden utløp demo-en og etter det har PC-en blitt rammet av en masse sk*t. Norman virus kontroll stopper det ikke og Swat-it fjerner det ikke. Jeg trenger eller altså Spysweeper eller noe tilsvarende. Abonemang på Spysweeper koster imidlerted ca 30 dollar, det kan der være vert, men finnes det kanskje freeware som er like bra? Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du kan prøve emd ad-aware eller spyware doctor. Sistnevnte tror jeg må registreres. Lenke til kommentar
olais Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Spybot er jo et greitt program. Så har vi PestPatrol........... Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takk, jeg prøver Spybot en stund. Jeg synes nok at Spysweeper var lettere å forstå, men det går kanskje greit. Kanskje jeg skulle se litt i brukermanualen? j/k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå