gustav Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har et par videofiler (avi og mpg) som er satt sammen av flere mindre klipp. Problemet er at når jeg spiller av, er det stort sett bare første klippet som spilles av. Når neste klipp starter er "slideren" på videoavspilleren helt til høyre (hvilket indikerer at filmen er slutt). Noen tips om hva jeg gjør for å få se alle klippene som en sammensmeltet film består av. Ikke lett å forklare dette, men jeg håper jeg greide det sånn nogenlunde Lenke til kommentar
gustav Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Er også interessert i hvordan jeg splitter opp filen, slik at jeg kan få tilbake originalene som er smeltet sammen, hvis noen har greie på dette. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Orginal filene bør du jo ha fra du satte filen sammen. De har jo ikke forsvunnet. Men min erfaring når du skal sette sammen mange filer er dette: Ta hver fil, lag et nytt prosjekt og rendre hver enkelt ut til det samme formatet..feks AVI uncompressed 48100 khz 16 bit stereo. Når alle er rendret ut slik, så kan du starte med å sette de sammen til en video fil. Da burde ting gå mye lettere. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå