Ostepølsa Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) vel, min 20mb ftp hos home.no er for liten, og jeg trenger en større ftp og lagre ting og tang på, noen som vet om noen større ? ikke kom med svar som: "google er din venn" osv, har prøvd google, finner ingenting edit: på forhånd takk Endret 14. november 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 gmail+gmaildrive er ikke dumt Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 gmail+gmaildrive er ikke dumt tja, har jo gmail, men gmaildrive funker ikke her. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 GmailDrive funker ikke hos meg heller. Men hvis du skal ha store ting opp på FTP kan du ikke bruke GmailDrive, den tar bare opp filer som er max 10mb. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er jo massevis av steder du kan kjøpe deg en ftp konto på - så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke finner noe ved hjelp av google. I tillegg lar jo de fleste webhosting firmaer deg jo laste opp og ned ting via ftp - får vel normalt bare en konto. Men du kanskje ville ha en som var gratis? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 lese topic er en fin bil gratis var det jeg tenkte på ja.. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 http://www.tjc.no/ Drøye 300,- for et år er jo praktisk talt gratis. I tillegg får du eget domene, så mange mail-adresser du vil, så mange ftp-kontoer du vil osv. osv.. Har selv bronse-pakken. Helt topp Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Beklager, mente egentlig å skrive HELT gratis - men kan allikevel innrømme at jeg var litt offtopic. Er veldig dårlig forretning i å tilby store gratis ftp konto til folk - vanskelig å tjene penger på reklame blant annet. Men hvis du finner noen så si gjerne i fra. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grunnen til at han ikke finner noen og ingen her inne kan hjelpe han er nok fordi det ikke finnes. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Grunnen til at han ikke finner noen og ingen her inne kan hjelpe han er nok fordi det ikke finnes. Har tenkt tanken Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hva med å sette opp sin egen ftpserver? Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hva med "sendthisfile.com" Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 http://www.100webspace.com/ jeg har gratis host fra denne sia: *100mb plass *1 gb overføringsgrense pr. mnd :/ *ingen ads ganske fornøyd igrunn, makser alltid ut 2mbit linja mi Lenke til kommentar
neXon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Dersom du ikke finner noe så vil jeg annbefale deg www.start.no (home.no.net) som er mye bedre og raskere en du har nå. Det er både raskt,stabilt og ftp (30mb). Må betale 10kr for å få ftp tilgang. Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nexon. Det med at man må betale 10 kr. Jeg kan ikke finne info om det noen steder jeg. er det mulig det er blitt helt gratis det også? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ikke så senkelt å finne, men du finner det under support siden. Du må aktivere for å få ftp tilgang. Du kan enten gjøre det over telefon eller melding. Det beste er nok over melding Sitat fra siden: Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1937. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene. Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) takker for raskt svar. fant det nå. etter en del plundring på den flotte og oversiktlige siden til start. men det ser ut som jeg ikke kan siden jeg er i utlandet. det var en bummer. noen andre gratis ftp`er. Trenger ikke mye. 3mb er mer en nok Endret 17. november 2004 av Slefve Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 På TopCities får du 150 MB, gratis. Aner ikke noe om hastighet ol da. Lenke til kommentar
wormy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 www.xoopiter.com <- ftp, 250mb (tror jeg iallefall) (uansett mye ), php, mysql.... eneste problemet er reklame hvis du skal ha html ellernoe på den. Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 takker for tips. skal prøve xoopiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå