Inc Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) den viften som kjøler der som strømmen går inn i kabinettet bråker alt for mye. Kan jeg bare bytte vifte eller er det like greit å bytte hele den boksen. et ikke hva de kaller det, er det psu eller? og hvis jeg skal bytte ut noe, hvordan kan jeg sikre meg at jeg betiller riktig deler? Takk for topp forum;) Endret 14. november 2004 av regga Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvis du ikke har så veldig mye peiling på data, så burde du ikek bytte den vifta eller drive med moding inni der. Du må nok bestille ny PSU. (power supply unit) http://overklokking.no/annet/etasis_efn-300atx12/index.html Denne er vist lydløs, uten en eneste vifte Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 skal d ruinere han? haha Neida En vanlig vifte skal gå, men i gamle psuer så er ledningene loddet fast, da er det like så greit å kjøpe en ny. Bare hold deg unna q-tec. Er ikke viften loddet på så pleier det å være en 80mm de bruker. Og i noen 120mm. Er bare å måle lengden på vifta (like lang som høyden) så finner du ut hva du har. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 vet ikke helt, kanskje 300w blir litt lite når jeg tenker litt fremover med eventuelle oppgraderinger og kanskje overklokking. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 skal d ruinere han? haha Neida En vanlig vifte skal gå, men i gamle psuer så er ledningene loddet fast, da er det like så greit å kjøpe en ny. Bare hold deg unna q-tec. Er ikke viften loddet på så pleier det å være en 80mm de bruker. Og i noen 120mm. Er bare å måle lengden på vifta (like lang som høyden) så finner du ut hva du har. flott, det var egenlig bare det jeg trengt å vite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå