Efreet Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 kva kan være galt. Alt blir heilt rugglete når eg starter opp PCen. Eg formaterer harddisken og innstalerer drivere, eg restarter for driverane og Pcen klikker og alle fargene blir rugglete. Kan det være drivarane? det må isåfall være drivarane på CDen som er gal. Noen tips? det funket tidligere i ka 1 og ein halv dag, trur kankje det er drivarane. har 6800gt ultra. Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 kva kan være galt. Alt blir heilt rugglete når eg starter opp PCen. Eg formaterer harddisken og innstalerer drivere, eg restarter for driverane og Pcen klikker og alle fargene blir rugglete. Kan det være drivarane? det må isåfall være drivarane på CDen som er gal. Noen tips? det funket tidligere i ka 1 og ein halv dag, trur kankje det er drivarane. har 6800gt ultra. Det er ikke noe som heter 6800 gt ultra.. Litt flere specs Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Nvidia MSI Geforce 6800 ultra Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 prøv drivercleaner og så installerer du nyeste nVidia driver fra www.nvidia.com! Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 eg får vel prøve å innstalere windows og IKKJE bruke driverne frå CDen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå