Kanetheheatsink Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 noen som har arrangert et BRA lan som kan kontakte meg på msn? Min msn er: [email protected] Jeg trenger hjelp med hva man trenger for å arrangere lan og ca. hvor mye det koster. |_/-\ZZ£ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ja men de driver ikke med det lenger det het M-Lan og var i modum og hadde rundt 150 hver annenhver måned de sparte penga til eget klubbhus men de holdt ikke på lenge nok men de som som var crew der var skikkelig greie.MEN hvis du cheata så kunne du ha blitt gaffa(betyr og bli lagt i bakken og at noen teiper henda dine bakpå ryggen med grå eletrikrteip) og det ser ikke godt ut Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Om du mener "Gaffateip" bruker nok ikke elektrikkere det x] (sry OT) Lenke til kommentar
clario Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Om du mener "Gaffateip" bruker nok ikke elektrikkere det x] (sry OT) 5558634[/snapback] Hvorfor ikke ? Viss du er elektriker, å føler for å bruke gaffateip, ja da gjør han det også. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jojo, hvis en operasjonslege føler for å stappe en finger i rumpa uten om å vaske seg på den fingeren før han opererer kan han jo gjøre det også.. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (Kverulere) Det heter strengt tatt "duct tape", og blir brukt bl.a. til å teipe isolasjonen på ventilasjonsrør. Ventilasjonsrør heter "ventilation duct" på engelsk, derav navnet "duct tape". Gaffere er og kjent for å bruke samme fiberforsterkede teip i store kvanta, derfor "gaffers tape" eller "gaffa". Hmmm, dette ble da forferdelig kjedelig. Er jeg virkelig så nerd? PS: Ifølge Murphys lov vil denne posten inneholde minst to faktafeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå