DipmiX Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i nye drivere til min Tundra 1557S Pro - IntelCentrino 1.5GHz/512MB/40GB/CDRW/15"/R9700 128MB???? Har søkt litt på ati sin egen hjemmesiden, men finner ikke drivere til denne pcen. lurer på om jeg kan bruke noen andre drivere selv om de ikke er til denne pcen? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 bruk omega corner sine. www.omegadriver.org tror jeg siden er. Bare søk på google. Når jeg brukte Aopen sine så klikket PCn har samme problemet på stasjonæren også når jeg bruker vanlig ATI drivere. Kjører Omega på begge uten problemer. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kjører med Omega sine drivere, mye bedre enn de andre nevnte som ikke engang funker. Latterlig at ATi ikke kan lage Catalyst kompitable drivere til bærbare. Lenke til kommentar
larsr Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 http://barbara.no/art.php?artikkelid=5841&side=2 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du kan bruke Omega eller moddet Catalyst. Lenke til kommentar
fabio Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Funker moddet catalyst? Da jeg skulle legge inn drivere for etpar uker siden fikk jeg ikke til å legge inn de modda driverene. Jeg fikk til å modde/legge in catalystdrivere da jeg formaterte dataen for noen måneder siden men tror det var en annen catalyst versjon da? Vel, la tilslutt inn omegadrivere og er fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg la in modda Catalyst på min maskin, men det funka ikke så fett, fordi de driverne ikke hadde støtte for widescreen, som skjermen min er. Dermed ble jeg begrensa til langstrukken 1024×768 :/ Lenke til kommentar
Lennart Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg fikk problemer med omega driverene da jeg la dem inn. Omegadriverene gjorde at windowsen gjekk treigt og alle menyene åpnet seg i ei sneglefart. Jeg bruker no dei originale driverene, som fungera greit nok. Lenke til kommentar
lindp Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Driveren finner du her. Beta offisiell v4.12. Faktisk ikke lett å finne. Endret 17. november 2004 av lindp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå