Skarphedin Olsen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har blitt tilbudt et Leica Digilux 4.3 brukt. Det er i ok stand, og etter at jeg fant ut at det er nesten identisk med Fuji Finepix 4700 og lastet ned drivere til det, så fikk jeg faktisk kontakt med kameraet på pc`n også... Men, siden det er snart fem år gammelt, lurer jeg på hvordan det står seg mot nyere kompaktkameraer i billigere prisklasser. Det er nemlig ikke noe peong for meg å betale for det lille leicamerket på fronten. Så, hva er egentlig en fornuftig pris på dette? (Leste foressten på Leica sine forum at det inntil nylig var mulig å få kjøpt brukte 4.3`er som Leica hadde tatt inn og gått over, med garanti for 150 dollars.) Og, ikke minst, er det noen som har erfaringer med dette kameraet? Har fått med meg at batterier ikke varer så veldig lenge, men bortsett fra det vet jeg fint lite. Alle tilbakemeldinger settes pris på. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Her har du en link hvor du kan lese mye om kameraet. Tester og bilder. Det er Fuji 4700Z, men det er jo samme kameraet. http://www.dcviews.com/_fuji/4700.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå